کد خبر: ۱۹۸۰۳۹
زمان انتشار: ۱۰:۵۵     ۲۶ دی ۱۳۹۲
روزنامه آمریکایی "هافینگتون پست" (huffingtonpost) در این‌باره نوشت: موضع بسیاری از اصلی‌ترین و معتبرترین روزنامه‌های آمریکا در هفته اخیر، مخالفت با لایحه افزایش تحریم علیه ایران بوده است. سردبیران بسیاری از روزنامه‌های معتبر و پرتیراژ در این هفته در خبرهای خود بیشتر به مخالفت جدی با لایحه بحث‌برانگیز افزایش تحریم علیه ایران پرداختند.
به گزارش جام نیوز، این لایحه که توسط برخی از سناتورهای آمریکایی حمایت می‌شد، خواستار افزایش تحریم‌ها علیه ایران بود. روزنامه "نیویورک تایمز" (nytimes) نیز در خبری به فشار سناتورهای آمریکایی اشاره کرده و نوشته است: این فشار می‌تواند موجب انحراف خطرناکی شود و می‌توان آن را توطئه و خرابکاری دموکرات‌ها و جمهوری‌خواهان علیه این توافقنامه هسته‌ای با ایران دانست و این امر می‌تواند منجر به جنگ هم شود.
 

روزنامه "واشنگتن پست" (washingtonpost) نیز در خصوص اقدام سناتورهای سنای آمریکا و تشنگی آنها در اعمال تحریم‌های بیشتر علیه ایران با وجود توافق صورت گرفته در ژنو نوشت: تصویب لایحه افزایش تحریم‌ها علیه ایران، نیازمند غلبه بر حق  وتوی رئیس‌جمهور اوباما است که این موضوع دشواری خواهد بود. روزنامه‌های آمریکایی "لس‌آنجلس تایمز" (The Los Angeles Times) و "یو اس ای تودی" (usatoday) نیز نوشتند: تا زمانی که مذاکرات و توافقات هسته‌ای مسیر نهایی خود را طی نکرده است، اعمال تحریم‌های جدید کاری خطرناک است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها