کد خبر: ۱۹۷۹۱۳
زمان انتشار: ۲۱:۲۰     ۲۵ دی ۱۳۹۲
تيم فوتبال شيميزو اس‌پالس مهاجم اسلوونيايي کلن آلمان را به خدمت گرفت.
افشين قطبي سرمربي پيشين تيم ملي کشورمان با تمديد قراردادش با تيم فوتبال شيميزو اس‌پالس براي چهارمين فصل متوالي هدايت اين تيم ژاپني را به عهده خواهد داشت. قطبي پس از قطعي شدن حضورش در شيميزو اس پالس جهت تقويت ترکيب تيمش به دنبال جذب بازيکنان موردنظرش است.

به نقل از تسنيم، در همين راستا باشگاه شيميزو اس‌پالس ژاپن اعلام کرد ميليووي نوواکوويچ، مهاجم اسلوونيايي اف‌سي کلن آلمان را که بين سال‌هاي 2012 تا 2013 به طور قرضي در تيم اوميا آرديجا ژاپن بازي مي‌کرد را به خدمت گرفته است و اين بازيکن در فصل آينده به ترکيب تيم افشين قطبي اضافه خواهد شد.

اين بازيکن 34 ساله فصل گذشته در 26 بازي جي‌ليگ 12 گل به ثمر رسانده است. نوواکوويچ که قدي در حدود 1 متر و 91 سانتي‌متر دارد از سال 2006 تا کنون براي تيم ملي اسلووني هم 61 بازي انجام داده و 25 گل به ثمر رسانده است.

پيش از اين هم خبري منتشرشد مبني بر اينکه دژان ياکوويچ، مدافع تيم فوتبال دي‌سي يونايتد با تيم شيميزو اس‌پالس به توافق رسيده و اين بازيکن فصل آينده زير نظر افشين قطبي بازي خواهد کرد. ياکوويچ 25 ساله که اصالتي صربستاني دارد از سال 2008 عضو تيم ملي کانادا است و تاکنون 17 بازي ملي در کارنامه‌اش به ثبت رسيده است.

شيميزو در فصل 2013 ليگ حرفه‌اي ژاپن، موسوم به جي‌ليگ که به تازگي به پايان رسيد با کسب 50 امتياز در جايگاه نهم جدول رده‌بندي اين رقابت‌ها قرار گرفت.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها