کد خبر: ۱۹۷۵۰۳
زمان انتشار: ۱۴:۱۲     ۲۴ دی ۱۳۹۲
رييس باشگاه رئال مادريد ستاره پرتغالي تيمش را شايسته کسب توپ طلاي سال 2013 دانست . او گفت از اين که رئال چنين بازيکن بزرگي را در اختيار دارد خوشحال است.

مراسم انتخاب بهترين بازيکن جهان در سال 2013 در زوريخ سوئيس برگزار شد و کريستيانو رونالدو، ستاره پرتغالي رئال مادريد به سلطه چهار ساله ليونل مسي پايان داد و موفق شد براي دومين بار توپ طلا را به دست آورد.

به نقل از ايسنا،فلورينتيو پرس، رييس باشگاه رئال مادريد از رسيدن توپ طلا به رونالدو خوشحال است. پرس که در زوريخ سوئيس حضور داشت، پس از اعلام نام رونالدو گفت: بر اين باورم که رونالدو شايسته اين جايزه است. توپ طلا تنها جايزه‌اي براي استعداد بالاي اين بازيکن پرتغالي نيست که پاداشي براي تلاش و کار روزانه و مداوم اوست. رونالدو انگيزه بالايي براي پيروزي دارد. او دوست دارد روز به روز پيشرفت کند و هر آنچه را وجود دارد به دست آورد.

در راي گيري برترين بازيکن فوتبال جهان رونالدو با کسب 27.99 درصد آرا در جايگاه نخست قرار گرفت و بعد از او ليونل مسي با 24.72 و فرانک ريبري با 23.36 به ترتيب در جايگاه‌هاي دوم و سوم قرار گرفتند.

پرس به ستايش از مسي و ريبري پرداخت و گفت: بايد بگويم که رونالدو کاملا شايسته توپ طلاي امسال بود اما اين بدين معنا نيست که مسي و ريبري خوب نيستند. مسي هم همچون ريبري بازيکن بزرگي است. هر سه اين بازيکنان شايسته تقدير هستند. ريبري نشان داد که بازيکن بزرگي است. پيش از اين تلاش کردم تا او را به رئال مادريد آورم، اما اين انتقال صورت نگرفت و او ترجيح داد قراردادش را به بايرن تمديد کند. با اين حال بايد بگويم از اين که بازيکن بزرگي همچون کريستيانو رونالدو در اختيار داريم بسيار خوشحال هستم.

رييس باشگاه رئال مادريد در پايان سخنان خود گفت: امشب، شب مهمي براي من و تمام مادريدي‌ها بود. همه جهانيان فهميدند که رونالدو سلطان فوتبال جهان است. اطمينان دارم که رونالدو با اين جايزه اشباع نخواهد شد و تلاشش را در آينده بيشتر خواهد کرد چرا که او لحظه‌اي دست از تلاش برنمي‌دارد. بايد از زيدان هم تشکري ويژه‌اي داشته باشم. او به اين مراسم ‌آمد تا از رونالدو حمايت کند. زيدان براي دستيابي رونالدو به توپ طلا هر آنچه را که لازم بود انجام داد.



نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها