کد خبر: ۱۹۷۴۴۴
زمان انتشار: ۱۲:۵۶     ۲۴ دی ۱۳۹۲
هافبک تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: آندرانیک تیموریان به عمد من و موسی کولی‌بالی را زد اما هیچ کس این صحنه‌ها را نمی‌بیند.

محمود تیغ‌نورد در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد شکست یک بر صفر تیمش مقابل استقلال گفت: متأسفانه در این مسابقه ما حمله می‌کردیم ولی آنها به گل رسیدند. یک توپی که 20 درصد هم خطر نداشت وارد دروازه ما شد. فوتبال بسیار باهوشی را ارائه کردیم. در نیمه دوم موقعیت‌های بسیار زیادی را به وجود آوردیم و فکر نمی‌کنم هیچ تیمی مقابل استقلال اینقدر موقعیت به وجود آورده باشد. در هر صورت استقلال در ادامه پیروزی‌های هفته‌های اخیر خود با یک گل و به این شکل توانست ما را نیز شکست دهد.

تیغ‌نورد در ادامه در مورد اینکه آیا تیمش در نیم‌فصل دوم عملکرد خوبی داشته است، خاطر نشان کرد: در 3- 4 هفته ابتدایی عملکرد بسیار خوبی داشتیم و توانستیم نتایج مناسبی کسب کنیم اما در 2 بازی اخیر به مصاف دو تیم صدرنشین رفتیم. فولاد خوزستان و استقلال تهران تیم‌های قدرتمندی هستند که کار سختی در مقابل آنها داشتیم. مطمئن باشید استقلال خوزستان در لیگ برتر می‌ماند و هیچ خطری ما را برای سقوط به دسته پایین‌تر تهدید نمی‌کند.

وی در مورد اینکه تیمش در رده نهم و دهم حضوری مستمر دارد و چندین هفته است که پایین‌تر یا بالاتر نیامده‌اند، اظهار داشت: به هر حال وضعیت جدول به این شکل است. در نیم فصل دوم امتیاز گرفتن خیلی سخت است البته عدم نتیجه‌گیری در یکی دو بازی اخیر باعث شد نتوانیم بالاتر بیاییم ولی در ادامه این وضعیت بهتر خواهد شد و امتیازات مهمتری را کسب خواهیم کرد.

تیغ‌نورد درباره رویارویی با گسترش فولاد تبریز در هفته بیست و سوم لیگ برتر تأکید کرد: گسترش فولاد تیم بسیار خوبی است که در دو هفته به پیروزی رسیده است. بازی سختی مقابل این تیم داریم و باید تمام تلاش خود را انجام دهیم تا بتوانیم با کسب نتیجه جایگاه خود را بهتر کنیم.

وی در پایان گفت: شک نکنید خطای آندرانیک تیموریان روی من و موسی کولی‌بالی عمدی بود. ما فوتبالیست‌ها نمی‌توانیم سر یکدیگر را کلاه بگذاریم وقتی که تیموریان کنار من راه می‌رفت به عمد پایش را با استوک روی پای من قرار داد و خطای شدید انجام داد که داور آن صحنه را دید ولی واکنشی نشان نداد. حالا اگر من بودم همانند بازی مقابل نفت یک تکل ساده انجام دادم ولی تا داور دید این کار از طرف من بوده با کارت زرد جریمه ام کرد. تیموریان خطای آشکار و به عمدی کرد که متاسفانه هیچ کس هم این کار را نمی‌بیند.

وی افزود: آندرانیک تیموریان فوتبالیست قوی است اما او با غرور و خشونت بازی می‌کند. اگر کسی با توپ یک بازیکن را بزند ناراحت نمی‌شوم اما وقتی توپی در جریان زمین قرار ندارد واقعا از این مسئله ناراحت می‌شوم. به سیاوش اکبرپور گفتم چرا تیموریان به این شکل بازی می‌کند و او گفت این بازیکن در تمرینات نیز همین شرایط را دارد اما تیموریان بداند همانطور که بازیکنان را بدون توپ می‌زند یک روز یک بازیکن دیگر او را بدون توپ می‌زند. در صحنه‌ای که او با لگد به صورت کولی‌بالی بازیکن مالیایی ما کوبید واقعا این حرکت را از قصد انجام داد اما باید بداند که این کارها درست نیست. اگر دو سال قبل چنین خطایی را روی من انجام می‌داد مطمئنا من برخورد می‌کردم اما دیگر چنین کاری را نمی‌کنم. باز هم تأکید می‌کنم زدن بازیکنان به عمد و بدون توپ کار درستی نیست.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۲
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها