کد خبر: ۱۹۷۲۰۵
زمان انتشار: ۱۳:۲۶     ۲۳ دی ۱۳۹۲
باشگاه سپاهان در بيانيه‌اي در خصوص محروميت يک جلسه‌اي هادي عقيلي تاکيد کرد اميدوار است صدور چنين حکمي بدون فشار عوامل بيروني بر کميته انضباطي صورت گرفته باشد.

به نقل از باشگاه سپاهان در اين بيانيه آمده است: «با توجه به اعلام راي کميته انضباطي فدراسيون فوتبال و آراي جديد اين کميته درمورد محروميت هادي عقيلي، بازيکن تيم فوتبال اين باشگاه لازم است موارد و سوالاتي را جهت روشن‌تر شدن افکار عمومي به اطلاع جامعه ورزش به ويژه هواداران عزيز برسانيم. باشگاه فرهنگي - ورزشي فولاد مبارکه سپاهان همواره پيرو سياست اخلاق مداري و قانون مداري و رفتار حرفه‌اي در ميادين ورزش بوده و از برخورد با هرگونه ناپاکي و رفتار غيرورزشي حمايت مي‌کند. با اين حال تشخيص و صدور راي در خصوص موارد فوق را صرفا از اختيارات مراجع ذيصلاح مي‌داند و اميدواريم اين مسائل در فضايي عادلانه و به دور از فشار و هجمه عوامل بيروني به آن مراجع بررسي و اعلام راي شود.

درخصوص راي محروميت هادي عقيلي و با نگاهي به نحوه و مرجع نمايش صحنه و هجمه و فشار عوامل و موارد غيرمرتبط بيروني در چند روز گذشته و در نهايت زمان و نحوه صدور راي، سوالات جدي براي اين باشگاه ايجاد نموده که برخي از آنها را مطرح مي‌کنيم.

اولا پخش صحنه خطا در يک برنامه تلويزيوني نشان دهنده عمدي يا غيرعمدي بودن آن نمي‌باشد و تشخيص آن توسط داور و تيم برگزارکننده مسابقه است. از طرف ديگر معمولا اگر در يک بازي يا بازي‌هاي متعدد چنين رفتارهايي تکرار شوند مورد مجازات قرار مي‌گيرند نه به صورت تصادفي و سهوي آن هم در يک مسابقه.

سوال اينجاست آيا خطاهاي شديد و غيرفني متعددي که از سوي بازيکنان ساير باشگاه‌ها در بقيه بازي‌ها انجام مي‌شود هم توسط کميته انضباطي به دقت بررسي و راي صادر خواهد شد يا صرفا حرکات بازيکنان سپاهان آن هم با نمايش يک برنامه تلويزيوني و با پيگيري و فشار يک باشگاه خاص منجر به محروميت مي‌شود؟

نکته جالب اينجاست نمايش صحنه مربوط به بازيکن سپاهان و ساير بازيکناني که به دليل رفتار غيرورزشي در هفته‌هاي گذشته محروم شدند در هفته بيستم بازي‌ها و در يک برنامه تلويزيوني و در يک شب نمايش داده شد. عجيب اينکه چرا کميته انضباطي جلسه بررسي و صدور راي بازيکن باشگاه ديگر را بلافاصله و فوري اعلام و بازيکن اين باشگاه را با تاخير دو هفته‌اي و در نزديکي برگزاري بازي سپاهان با رقباي جدي خود در جدول اعلام مي‌کند. آيا اين موضوع شائبه برانگيز و سوگيرانه به نظر نمي‌رسد؟

نکته ديگر اين که چرا در هفته‌اي که هادي عقيلي مصدوم بود و داراي دو کارت زرد و اين محروميت مي‌توانست در هفته گذشته سپري شود، راي با تاخير و در نزديکي بازي سپاهان با يکي از رقباي اصلي اعلام مي‌شود که باعث ايجاد مشکلاتي براي بازيکن و باشگاه شود!



 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها