کد خبر: ۱۹۶۹۲۹
زمان انتشار: ۱۹:۳۳     ۲۲ دی ۱۳۹۲
محمد نوري‌فر پس از جلسه امروز جواد نکونام با مسئولان باشگاه استقلال که نهايتا منجر به جدايي اين بازيکن از جمع آبي‌پوشان شد، گفت: در جلسه امروز که با حضور فتح‌الله‌زاده علوي، قلعه‌نويي، اميري و نظري برگزار شد اين دوستان اصرار داشتند نکونام تا پايان ليگ در استقلال بماند اما او قبول نکرد.

به گزارش تسنيم،وي ادامه داد: جدايي نکونام دلايل مختلفي دارد که بعضي از آنها درون خانوادگي است، بعضي ازدلايل جدايي نکونام براي باشگاه قانع کننده بود و بعضي ديگر خير. در نهايت با اينکه باشگاه استقلال با جدايي نکونام مخالف بود اين بازيکن از جمع ما جدا شد. به هر حال بايد شأن و شخصيت باشگاه استقلال هم حفظ مي‌شد.

مدير روابط عمومي باشگاه استقلال باشگاه استقلال در پاسخ به اين سوال که آيا اختلاف با قلعه‌نويي باعث جدايي نکونام شده است گفت: اينگونه صحبت‌ها درست نيست و اصلا بحث اختلاف نکونام و قلعه‌نويي مطرح نيست. اتفاقا نکونام در اين مورد مشکلي نداشته و مي‌توانيد از خودش هم بپرسيد. اين بازيکن به عنوان کاپيتان تيم ملي نظرش براي همه ما محترم بود اما پس از اصرارش براي جدايي توافقنامه اين مسئله امضا شد و نکونام امشب براي پيوستن به الغرافه قطر عازم اين کشور مي‌شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها