کد خبر: ۱۹۶۹۱۹
زمان انتشار: ۱۹:۲۹     ۲۲ دی ۱۳۹۲
به نقل از سايت رسمي فدراسيون، ديدار دو تيم راه آهن سورينت و نفت تهران مورخ 29/9/92 برگزار شدکه در دقيقه 58 مسابقه از سوي مرتضي پور علي گنجي خطايي بر روي بازيکن حريف صورت گرفت که اشتباها داور مسابقه به وحيد صمدي نژاد کارت زرد را نشان داد. ضمن اينکه مرتضي پور علي گنجي با دريافت کارت زرد دوم بايد از زمين بازي اخراج مي شد. کميته انضباطي پس از بررسي از سوي کميته داوران و مستندات موجود، کارت زرد وحيد صمدي نژاد را منتفي دانسته و کارت زرد را متعلق به مرتضي پور علي گنجي مي داند و با توجه به اينکه پورعلي گنجي دومين اخطار خود را در يک مسابقه دريافت کرده، اين بازيکن در اولين ديدار خود با اعلام اين راي نمي تواند براي تيمش به ميدان برود.

جريمه نقدي براي باشگاه استقلال خوزستان و مربيان فولاد خوزستان

ديدار دو تيم استقلال خوزستان و فولاد خوزستان از سري رقابتهاي ليگ برتر در تاريخ 13 دي ماه برگزار شدکه از تيم استقلال خوزستان با 4 دقيقه تاخير وارد زمين مسابقه شد. بر همين اساس باشگاه استقلال خوزستان به پرداخت 12ميليون ريال جريمه نقدي محکوم شد.

به دليل تخلف احمد سجادي-مربي تيم فولاد خوزستان مبني بر توهين به بازيکن تيم خود و اعتراض به داور مسابقه، وي طبق بند يک ماده آئين نامه انضباطي به يک جلسه محروميت از همراهي تيم خود و مبلغ 2 ميليون ريال جريمه نقدي محکوم شد.

علي اکبر دارستاني -مربي تيم فولاد خوزستان به دليل ورود بدون اجازه به زمين و عدم تمکين به دستور مقامات مسابقه به يک جلسه از همراهي تيم خود و پرداخت 3 ميليون ريال جريمه نقدي محکوم شد.

جريمه نقدي براي کادر و بازيکن تيم نفت اميديه

ديدار دو تيم مس کرمان و نفت اميديه از سري رقابتهاي جام حذفي شور در تاريخ 8 دي ماه برگزار شد که از سوي عليرضا آلبوغبيش-سرپرست تيم نفت اميديه تخلفاتي مبني بر اعتراض به داور و بروز رفتارهاي زننده که موجب اخراج وي شد، صورت گرفت. بر همين اساس وي به دو جلسه از همراهي تيم مربوطه و پرداخت 3 ميليون ريال جريمه نقدي محکوم شد.

همچنين جهانبخش جعفري-سرمربي تيم نفت اميديه به دليل اهانت به مسئولين فدراسيون فوتبال به توبيخ کتبي و درج در پرونده محکوم شد.

هادي اشنود-بازيکن تيم نفت اميديه نيز به دليل فحاشي و اهانت به داور مسابقه که در نهايت منجر به اخراج وي شد، به دو جلسه از همراهي تيم خود محروم و به پرداخت 2 ميليون ريال جريمه نقدي محکوم شد.

جريمه نقدي براي هادي عقيلي

ديدار دو تيم فولاد مبارکه سپاهان و فجر شهيد سپاسي از سري رقابتهاي ليگ برتر در سوم دي ماه برگزار شد که از سوي هادي عقيلي تخلفاتي مبني بر برخورد شديد با بازيکن تيم فجر سپاسي صورت گرفت. بر همين اساس وي به استناد بند الف قسمت يکم ماده 22 آيين نامه انضباطي به يک جلسه محروميت از همراهي تيم خود و پرداخت 20 ميليون ريال جريمه نقدي محکوم شد.

جريمه نقدي براي تيم پرسپوليس

ديدار دو تيم پرسپوليس تهران و نفت تهران از سري رقابتهاي هفته بيست و يکم روز 13 دي ماه برگزار شد که تيم پرسپوليس با دو دقيقه تاخير در نيمه نخست وارد زمين شد. بر همين اساس تيم فوق به پرداخت 6 ميليون ريال جريمه نقدي محکوم شد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها