کد خبر: ۱۹۶۸۵۲
زمان انتشار: ۱۴:۲۳     ۲۲ دی ۱۳۹۲
مهم ترين وظيفه دايي تا روز دربي آماده كردن ستاره های جوان پرسپلیس است تا دوباره به اوج خود برگردند.

به گزارش 598 به نقل ازجام نیوز، تا پيش از اين درخشش ستاره ها بود كه باعث بردهاي تيم دايي مي شد. اما در دو بازي اخير شاهد افت فاحش آنان بوديم. پيام صادقيان به خاطر محروميت در بازي با نفت غايب بود و خيلي ها دليل تساوي آن بازي را به غيبت او مرتبط ساختند اما در مصاف با فولاد ثابت شد كه پيام و محسن مسلمان پس از ملحق شدن به تيم زير 22 ساله ها در كيش ديگر آن ستاره هاي تاثيرگذار سابق براي پرسپوليس نشدند.

 

در ديدار روز گذشته اين دو، فرسنگ ها با روزهاي اوج خود فاصله داشتند و شايد بحث محروميت شان از بازي هاي ملي باعث شده تا اينچنين افت كنند.

 

از سوي ديگر اميد عاليشاه هم پس از پشت سر گذاشتن مصدوميت نشان داد از آمادگي سابق به دور است. او يكي از ضعيف ترين بازيكنان تيم دايي بود كه در انتهاي بازي مي توانست با تك به تك شدن با مكاني نتيجه بازي را به نفع تيمش تغيير دهد. اما عاليشاه بدترين انتخاب را كرد و با كوباندن توپ به دروازه بان فولاد بهترين موقعيت پرسپوليس در نيمه دوم را به سادگي از دست داد.

 

 شايد مهمترين وظيفه دايي تا روز دربي آماده كردن اين ستاره هاست. آنان آمادگي سابق را ندارند و با ادامه اين روند برگشت پرسپوليس به صدر جدول تقريبا شبيه افسانه است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها