کد خبر: ۱۹۶۶۵۰
زمان انتشار: ۲۱:۰۳     ۲۱ دی ۱۳۹۲

سرمربی استقلال خوزستان با تمجید از عملکرد بازیکنان تیمش در این بازی می‌گوید حضور نداشتن یک یا دو بازیکن استقلال در این تیم تاثیر گذار نخواهد بود چرا که آن‌ها همیشه بزرگ هستند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، عبدالله ویسی پس از شکست یک بر صفر تیمش مقابل استقلال تهران در نشست خبری پس از این دیدار گفت: تیم ما بازی قابل احترامی را ارائه داد. ما می‌توانستیم بازنده نباشیم. جلوی استقلال بازی کردن کافی است یک اشتباه بکنید تا ببازید. متاسفانه این اتفاق افتاد و در حالی که می‌توانستیم امتیاز بگیریم، باختیم. تیم ما امروز شرایط خوبی داشت و خوب بودیم اما متاسفانه در نهایت ما بازنده شدیم.

وی در پاسخ به این سوال که اگر شرایط استقلال به این صورت نبود که چند بازیکنش غایب هستند، آیا شما اینقدر باز بازی می‌کردید، اظهار کرد: شرایط استقلال همواره عادی است. نبود یک یا دو بازیکن در استقلال و پرسپولیس و یا تیم‌های بزرگ دنیا موثر نیست. آن‌ها همیشه بزرگ هستند و مجموعه تیمی آن‌ها همیشه خوب است. بودن یک یا دو بازیکن آن‌ها موجب نمی‌شود که ما ترسو بازی کنیم. آن‌ها وقتی اول فصل یک تیم را می‌بندند فکر همه چیز را می‌کنند. آن‌ها در چهار هفته قبلی که پیروز شده‌اند خیلی خوب کار کرده‌اند و ما به آن چهار بازی نگاه می‌کنیم. مهم نبود که چه کسی غایب بوده مهم این است که آن‌ها استقلال هستند.

ویسی در پاسخ به این سوال که آیا تعویق پرواز تیمش به تهران و شرایط بد آب و هوای در شکست تیمش موثر بود بیان کرد: به هر حال پیش می‌آید شرایط آب و هوایی ما این گونه است و نمی‌توان سرمای هوا را بهانه باخت کرد. ما اشتباه کردیم و باختیم. البته اگر بخواهیم پرواز را دلیل شکست‌مان بدانیم صحیح نیست. به هر حال به خاطر شرایط جوی دیر به تهران رسیدیم.

او در پاسخ به این سوال که چرا تیمش از کناره‌ها گل خورد در حالی که استقلال مدت‌هاست روی این تاکتیک کار می‌کند، گفت: در نیمه اول کناره‌ها را بستیم و خیلی موفق بودیم. آن‌جایی هم که توپ را ارسال کردند خسرو حیدری در میانه میدان بود و از کناره ارسال نکرد. آن‌ها در کناره موفق نبودند از یک غفلت کوتاه دفاع ما و دروازه‌بان استفاده کردند و به گل رسیدند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها