کد خبر: ۱۹۶۶۲۱
زمان انتشار: ۲۰:۳۳     ۲۱ دی ۱۳۹۲
هافبک تيم فوتبال استقلال خوزستان گفت: استقلال در هر بازي موقعيت‌هاي محدودي دارد ولي به گل مي‌رسد ولي ما از فرصت‌هاي‌مان استفاده نمي‌کنيم.
حسين کعبي بعد از شکست تيمش مقابل استقلال اظهار داشت: اين تيم از مربيان و بازيکنان خوبي برخوردار است که همه آنها باتجربه هستند. استقلال توانست 3 امتياز خوبي به دست بياورد و با توجه به تجربه‌اش از موقعيت‌هايش بهترين استفاده را کند.

به نقل از تسنيم، وي در مورد حضورش در تيم ملي نيز گفت:‌ بازيکنان خوبي داريم و در کشور از حسين کعبي خيلي‌ها بهتر هستند. اميدوارم که بتوانند مسي را مهار کنند و جاي خالي حسين کعبي را نيز پر کنند. البته تمام تلاشم را مي‌کنم تا به تيم ملي دعوت شوم ولي اگر اين اتفاق نيفتاد هم در باشگاهم خوب بازي مي‌کنم.

کعبي در مورد تک گل استقلال نيز گفت: استقلالي‌ها در هر بازي چند موقعيت گل محدود دارند و از آن استفاده مي‌کنند ولي متاسفانه ما در اين بازي نتوانستيم از موقعيت‌هاي‌مان استفاده کنيم. خوشبختانه تيم‌هاي پايين جدول در حال باختن هستند و ما هم زحمت مي‌کشيم و مي‌بازيم.

بازيکن تيم استقلال خوزستان در مورد تشويق او از سوي طرفداران استقلال نيز گفت: هيچ موقع اينکه طرفداران استقلال فرياد کعبي، کعبي را سر دادند فراموش نمي‌کنم.

وي در مورد داوري اين ديدار نيز تصريح کرد: داوري هيچ مشکلي نداشت و قضاوت خوبي را شاهد بوديم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها