کد خبر: ۱۹۶۶۱۷
زمان انتشار: ۲۰:۳۱     ۲۱ دی ۱۳۹۲
سرمربي تيم استقلال خوزستان گفت: برابر استقلال تهران روي يک اشتباه بازنده شديم.
عبدالله ويسي بعد از شکست يک بر صفر تيمش مقابل استقلال در نشست خبري گفت: بازي قابل احترامي از سوي تيم ما به نمايش گذاشته شد و مي‌توانستيم بازنده نباشيم ولي روي يک اشتباه بازنده شديم تا نتوانيم حداقل امتياز را به دست بياوريم. تيم ما شرايط خوبي داشت و خوب بازي کرد اما متاسفانه بازنده شديم.

به گزارش تسنيم، سرمربي استقلال خوزستان درباره اينکه شرايط استقلال تهران براي اين بازي عادي نبوده، خاطرنشان کرد: شرايط استقلال هميشه عادي است و با نبودن يکي يا دو بازيکن تيم‌هاي استقلال يا پرسپوليس دچار مشکل نمي‌شوند، اين تيم‌ها همواره بزرگ هستند چه خودشان و چه کادرفني‌شان و چه تماشاگرانشان همواره بزرگ محسوب مي‌شوند. بنابراين نمي‌توان گفت چون يکي دو بازيکنشان نيستند آنها تيم نبوده‌اند. آنها همواره زماني که در ابتداي فصل تيم خود را مي‌‌بندند به اينچنين شرايطي فکر مي‌کنند.

ويسي يادآور شد: تصور کنيد که بازيکنان اين تيم مصدوم يا 3 اخطاره بودند، آنها براي چنين وضعيت‌هايي آماده هستند ما مقابل استقلالي بازي کرديم که شرايط خوبي داشت. استقلال در روزهاي بدش هم حريفانش را شکست داده اما در 4 هفته اخير اين تيم خوب بوده و پيروز شده است. اهميت ندارد کدام تيم خوب يا بد بوده است، حريف ما استقلال بود.

سرمربي استقلال خوزستان درباره اينکه پرواز اين تيم تاخير داشته و تاثير آن در شکست اين تيم تاکيد کرد: اين شرايط در کشور ما پيش مي‌آيد و نمي‌توان گفت تاثير جدي داشته و چون پرواز ما تاخير داشته بازي را واگذار کرده‌ايم.

ويسي در پاسخ به اين مورد که استقلال بازي‌هاي گذشته را با استفاده از سانتر از کناره‌ها به سود خود پايان داده و استقلال خوزستان هم اسير همين روش شد، تصريح کرد: در نيمه نخست صددرصد کناره‌ها را بسته بوديم و استقلال تغيير روش داد اما باز هم ما موفق بوديم زماني که گل زده شد خسرو در کنار زمين نبود و تاخير صدم ثانيه مدافع ما در مقابل حيدري سبب شد تا بازنده شويم.

وي در پايان گفت: ما در کناره‌ها موفق عمل کرديم و استقلال در جناحين چندان به اهدافش نرسيد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها