کد خبر: ۱۹۶۵۸۸
زمان انتشار: ۲۰:۱۶     ۲۱ دی ۱۳۹۲
سرمربي تيم ملوان مي‌گويد بازيکنانش شايسته نتايج خوبي که اين تيم اخيرا گرفته است، هستند.
دراگان اسکوچيچ در نشست خبري بعد از بازي با مس کرمان گفت: هميشه بازي‌هاي مهم زيبا از آب درنمي‌آيد چون سه امتياز بازي مهم است. به هر حال ما تمرکز کافي داشتيم و بازي را برديم. بازيکنان من واقعا شايسته اين نتايج هستند. من خوشحالم که با آن‌ها کار مي‌کنم و بيشتر از همه از اين خوشحالم که گل اول را روي تمرين‌هايي که ديروز انجام داده بوديم به ثمر رسانديم.

به گزارش ايسنا، وي در ادامه گفت: هميشه در فوتبال شرايط تغيير مي‌کند ولي فوتبال همچنان ادامه دارد. امروز دغاغله و رافخايي به اندازه کافي جنگيدند و زحمت خودشان را هم کشيدند.

وي درباره تشويق شديد هواداران در پايان بازي گفت: من واقعا احساس خوبي دارم. وقتي که به انزلي آمدم جو بسيار سخت بود ولي الان احساس دوستانه‌اي بين من و هواداران برقرار است.

سرمربي ملوان در پايان گفت: من فقط و فقط به بازي با سايپا فکر مي‌کنم. ما بايد خوب کار کنيم و به اميد خدا روند خوب خود را دنبال کنيم. من هميشه هدف دارم و جاه‌طلبي من شخصي است و وقتي که اينجا کار مي‌کنم مطمئنا اين جاه طلبي به باشگاه و بازيکنان منتقل مي‌شود. من هميشه به فکر پيشرفت و بالا رفتن هستم. فکر مي‌کنم که در اين فصل يک سري از نتايج براي ما نرمال بود. واقعا ما نمي‌توانيم به فکر قهرماني باشيم چون يک ماه پيش فکر سقوط نکردن بوديم. اينجا مردم يا خيلي بالا فکر مي‌کنند و يا خيلي پايين. هميشه بايد نرمال بود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها