کد خبر: ۱۹۶۳۰۵
زمان انتشار: ۱۸:۵۵     ۲۰ دی ۱۳۹۲
سرمربي تيم فوتبال سپاهان گفت: بدون شک بازي سختي در مقابل تيم داماش داريم؛ چرا که اگر اين تيم هر امتيازي را از دست بدهد به جايگاه‌هاي پايين جدول سقوط خواهد کرد.
 زلاتکو کرانچار در نشست خبري پيش از ديدار با داماش گيلان اظهار کرد: داماش قصد دارد تيم ما را غافلگير کند و ما قطعا بازي سختي پيش رو داريم و اگر داماش امتيازي از دست بدهد منجر به رفتن اين تيم به ته جدول مي‌شود. به همين دليل داماش مي‌خواهد در بازي فردا هر سه امتياز بازي را کسب کند و در مسابقات اخير نشان داده که انگيزه‌ي زيادي براي بردن دارد. البته ما نبايد به آنها اجازه دهيم که ما را غافلگير کنند.

به گزارش ايسنا، کرانچار افزود: ما در بازي‌هاي قبل نشان داده‌ايم که تا آخرين لحظه‌ي فصل خواهيم جنگيد. ما تمرينات خوبي را پشت سر گذاشته‌ايم و نبايد اجازه دهيم که داماش در بازي فردا نتيجه بگيرد؛ چرا که اگر اين‌گونه شود نتايج بازي‌هاي قبل ما بي‌اعتبار مي‌شود.

سرمربي تيم فوتبال سپاهان گفت: بازيکنان به خوبي مي‌دانند که فردا بايد با تلاش نتيجه بگيرند. البته ما تمرينات خوبي را پشت سر گذاشته‌ايم؛ هرچند که برخي از بازيکنان ما دچار مصدوميت‌هاي جزئي نيز هستند. هرچند اين نکته را هم بايد مدنظر قرار دهيم که در فصل زمستان بازي‌ها سخت‌تر است.

وي افزود: تيم ما تلفيقي از بازيکنان جوان و باتجربه است و اميدوارم تماشاگران فردا به ورزشگاه بيايند و تيم خود را تنها نگذارند. ما در آخرين بازي که با داماش در رشت داشتيم همه ديدند که اين تيم شمالي توانست ما را متوقف کند اما ما نبايد فردا اجازه‌ي چنين کاري را به تيم داماش بدهيم.

کرانچار درخصوص بازيکنان غايب در بازي فردا تصريح کرد: اميد ابراهيمي سه اخطاره است و نمي‌تواند بازي کند و وضعيت عقيلي و خليل‌زاده هم به دليل مصدوميت جزئي که دارند مشخص نيست اما اين را مي‌دانم که همه‌ي بازيکنان ما به دليل اهميت بازي، بازي خوبي را به نمايش خواهند گذاشت.

سرمربي تيم فوتبال سپاهان درخصوص بازي کردن يا نکردن سرجيو فندايک گفت: خوشبختانه آي‌تي‌سي اين بازيکن صادر شده و او هفته‌ي گذشته به خوبي با تيم تمرين کرده و فردا مي‌تواند بازي کند و اميدوارم بازي خوبي ارايه دهد. البته جواهير سوکاي نيز شانس بازي دارد منتها بازي کردن او بستگي به شرايط بازي دارد و اگر ما بتوانيم از او استفاده کنيم حتما اين کار را خواهيم کرد.

وي در پاسخ به اين سوال که آيا با اضافه شدن نويدکيا، سوکاي و فندايک، بازيکنان جوان جاي خود را در تيم از دست خواهند داد يا خير، گفت: من اصلا اين مطلب را قبول ندارم و به شما اطمينان مي‌دهم که بازيکنان جوان اگر با همين شرايط بازي کنند جايگاه خود را از دست نخواهند داد. سوکاي و نويدکيا دوباره به تيم بازخواهند گذشت و ما هنوز نمي‌دانيم که آنها در شرايط ايده‌آل قرار خواهند گرفت يا خير و هواداران نيز نبايد انتظار داشته باشند که در همان ابتدا به آن دو بازي برسد؛ هرچند که رقابت تنگاتنگي در تمرينات وجود دارد.

کرانچار درخصوص درخشش اين روزهاي اميرحسين کريمي هافبک نفوذي جوان اين تيم گفت: بازي کريمي در مقابل صبا کاملا خوب بود و نمايش خوب او در تيم زير 17 سال اين مژده را داد که اين بازيکن چه ظرفيت بالايي دارد و به همين دليل در بازي فردا در ترکيب ثابت قرار خواهد گرفت.

سرمربي تيم فوتبال سپاهان خاطرنشان کرد: آرزو مي‌کنم در بازي فردا نود و نهمين بازي من به عنوان سرمربي با تيم سپاهان با پيروزي همراه باشد و به همين ترتيب بازي‌هاي صدم، صد و يکم و غيره را با موفقيت پشت سر بگذارم.

وي درخصوص جالوويچ گفت: او تمام حق و حقوق خود را از باشگاه دريافت کرده و مقرر شده در صورتي که از تيمي پيشنهاد داشته باشد از تيم سپاهان جدا شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها