کد خبر: ۱۹۶۲۸۷
زمان انتشار: ۱۸:۴۱     ۲۰ دی ۱۳۹۲
سرمربي ملوان گفت: واقعا نمي‌توانم درک کنم در روزي که از روزهاي فيفا نيست، بازي ملي بگذارند.
 دراگان اسکوچيچ در نشست خبري قبل از بازي با مس گفت: فردا بازي خيلي مهمي داريم. اين بازي هم براي ما و هم براي مس کرمان مهم است. اين هفته مشکلات بسيار زيادي داشتيم. اميرحسين فشنگچي همچنان مصدوم است و پنج بازيکن ما مريض بودند و مهدي شيري هم در تيم ملي اميد است.

به گزارش ايسنا، وي ادامه داد: درباره‌ تيم ملي اميد بايد بگويم که برايم عجيب است که چطور زماني که ليگ برگزار مي‌شود بازي‌هاي ملي هم برگزار مي‌شود و باز هم برايم عجيب است که پرسپوليس و استقلال بازيکني ندارند يا يک بازيکن دارند.

وي در ادامه گفت: بازيکناني که مريض بودند به ما اضافه شدند ولي اين هفته با ما تمرين نکردند. فردا تصميم مي‌گيرم که از آنها استفاده کنم يا نه و هم‌چنين نمي‌دانم که فشنگچي چه زماني به ما اضافه مي‌شود.

سرمربي ملوان که خبرهايي درباره تمديد قراردادش به گوش مي‌رسد، افزود: چمن استاديوم همانند هميشه است. ما در طول اين هفته تمرينات عادي خودمان را پشت سر گذاشته‌ايم. تيم مس هم براي بقا و حضور در ليگ برتر مي‌جنگد. ما بايد کار خودمان را بکنيم و سعي کنيم بازي را ببريم.

اسکوچيچ در مورد صحبت ديروز مالک باشگاه ملوان براي تمديد قراردادش گفت: ديروز جلسه‌اي داشتيم ولي من الان به اين موضوع فکر نمي‌کنم. فقط به بازي فردا فکر مي‌کنم. ما ديروز با هم به صورت کلي صحبت کرديم، بدون هيچ نتيجه‌گيري قرار شد که هفته‌ي ديگر مجددا صحبت کنيم و آنها خواسته‌هايشان را دقيقا اعلام کنند.

سرمربي ملوان در پايان گفت: واقعا نمي‌توانم درک کنم در روزي که از روزهاي فيفادي نيست بازي ملي بگذارند. به نظر شما طبيعي است که رئال و بارسا بازيکن ملي نداشته باشند يا بازيکن به تيم ملي ندهند؟ من نيامده‌ام که سبک فوتبال ايران را عوض کنم. من فقط کار خودم را انجام مي‌دهم.

پرويز مظلومي سرمربي مس در نشست خبري قبل از بازي حاضر نشد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها