کد خبر: ۱۹۶۲۷۶
زمان انتشار: ۱۸:۳۳     ۲۰ دی ۱۳۹۲
هافبک نايب قهرمان فصل گذشته بوندس‌ليگا اعتراف کرد هيچ شانسي براي قهرماني تيمش در فصل جاري رقابت‌هاي ليگ دسته اول فوتبال آلمان قائل نيست.
سباستين کِل، هافبک باتجربه تيم بوروسيا دورتموند اعتراف کرد انتظار قهرماني از تيم او در فصل جاري بوندس‌ليگا انتظار غيرواقع‌بينانه‌اي است و اينکه زردپوشان وست‌فالن اين فصل روي کسب عنوان نايب قهرماني حساب مي‌کنند.

به گزارش تسنيم، دورتموند 5 بهمن در شرايطي اولين بازي خود در نيم فصل بوندس‌ليگا را برابر آگزبورگ انجام مي‌دهد که در جدول رده‌بندي اين رقابت‌ها با 12 امتياز اختلاف نسبت به بايرن مونيخ صدرنشين و پايين‌تر از تيم‌هاي بايرلورکوزن و بورسيا مونشن‌گلادباخ در رده چهارم جدول قرار گرفته است. همين موضوع سبب شده که سباستين کِل از قهرماني تيمش در اين فصل قطع اميد کند.

او در جمع خبرنگاران در پاسخ به اين سوال که «آيا امکان رخ دادن يک معجزه يا يک بازگشت بزرگ براي دورتموند وجود دارد تا بتواند صدرجدول را از بايرن مونيخ پس بگيرد؟»، گفت: راستش را بخواهيد من رسيدن به بايرن مونيخ و سبقت گرفتن از اين تيم را تقريباً غيرممکن مي‌دانم اما هدف‌مان در اين فصل کسب عنوان نايب قهرماني است.

کِل افزود: از هر حيث ما کاملاً اطمينان داريم که در پايان فصل نايب قهرمان خواهيم بود. اهداف زيادي وجود دارد که ما به عنوان يک تيم آنها را دنبال مي‌کنيم، به عنوان مثال کسب موفقيت‌هاي بيشتر و بازي با همان شيوه‌اي که پيش از اين ارائه مي‌کرديم.

وي تصريح کرد: ما مي‌خواهيم در جدول صعود کنيم. اينها هدف‌هاي تيمي ما هستند اما هر کدام از بازيکنان دورتموند براي خود يک هدف شخصي نيز دارند. سلامتي يکي از بزرگ‌ترين خواسته‌هاي ما است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها