کد خبر: ۱۹۶۲۷
زمان انتشار: ۱۷:۲۲     ۱۷ شهريور ۱۳۹۰
بر خلاف ادعای مقامات رژیم بحرین، اما درخواست های انقلابیون و مردم درخواست هایی مشروع است زیرا حق آنان به شمار می رود. این مسأله را می توان به راحتی از شعارهای آنان فهمید. از همین رو بنده «پادشاهی مشروط» را بهترین نوع حکومت در بحرین می دانم.

به گزارش 598 به نقل از شیعه آنلاین، "علی الظفیری" مجری شبکه خبری الجزیره قطر در مقاله ای، پوشش ندادن اخبار انقلاب بحرین را  وقاحت دانست.
وی که یک مجری سعودی تبار است، در ادامه گفت: بررسی وضعیت فعلی بحرین نشان می دهد که حکومت این کشور در کنترل اعتراضات انقلابیون ناموفق عمل کرده است.

"الظفیری" با انتشار مقاله ای که در روزنامه قطری "العرب" منتشر شد، از انقلاب بحرین به شدت حمایت کرد و نوشت: بنده این وقاحت را در خودم نمی بینم که نخواهم حرفی در مورد انقلاب های عربی مانند انقلاب کشور تونس، مصر، یمن، لیبی و غیره چیزی نگویم. اما در مورد بحرین به اعتقاد بنده یکی از بزرگ ترین انقلاب ها در حال رخ دادن است.

مجری سرشناس شبکه خبری الجزیره قطر همچنین نوشت: بر خلاف ادعای مقامات رژیم بحرین، اما درخواست های انقلابیون و مردم درخواست هایی مشروع است زیرا حق آنان به شمار می رود. این مسأله را می توان به راحتی از شعارهای آنان فهمید. از همین رو بنده «پادشاهی مشروط» را بهترین نوع حکومت در بحرین می دانم.

گفتنی است "علی الظفیری" در ابتدا مجری شبکه خبری العربیه بود اما به دلیل بی طرفانه عمل نکردن این شبکه و فعالیت غیر حرفه ای در جانبداری از یک کشور علیه کشوری دیگر، از این شبکه خارج شد و فورا جذب شبکه الجزیره قطر شد.

وی در همان زمان طی گفت و گویی علت خروجش از العربیه را اعلام کرد و گفت: الجزیره را شبکه ای بی طرف و حرفه ای می دانم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها