کد خبر: ۱۹۶۲۶۷
زمان انتشار: ۱۸:۲۷     ۲۰ دی ۱۳۹۲
آخرين تمرين تيم فوتبال تراکتورسازي پيش از بازي مقابل سايپا ظهر امروز (جمعه) در زمين شماره 2 ورزشگاه آزادي برگزار شد.
آخرين تمرين تيم فوتبال تراکتورسازي پيش از بازي مقابل سايپا از ساعت 12:30 امروز (جمعه) در زمين شماره 2 ورزشگاه آزادي برگزار شد. حواشي و اتفاقات قابل ذکر اين تمرين به شرح زير است.

به نقل از تسنيم، در تمرين امروز رودريگو پيمپائو که مجوز بازي مقابل سايپا را ندارد، غايب بود اما ساير بازيکنان حضور داشتند.

* سعيد دقيقي که گفته مي‌شد مورد غضب مجيد جلالي قرار گرفته همانند ساير بازيکنان در تمرين امروز اين تيم حضور داشت.

* پيش از آغاز تمرين جلالي دقايقي با بازيکنان صحبت کرد.

* محمد نصرتي، بازيکن مصدوم تراکتورسازي در تمرينات گروهي اين تيم شرکت نکرد و با توجه به مصدوميتش به صورت جداگانه در کنار زمين دويد. او زودتر از ساير بازيکنان تمرين را ترک کرد.

* مهمترين اتفاق تمرين امروز تراکتورسازي حضور آقاجانيان و ميکو، مربيان تيم ملي در محل تمرينات اين تيم بود. اين 2 ابتدا دقايقي با مجيد جلالي به گفت‌وگو پرداختند. آقاجانيان و ميکو سپس دقايقي با محمد نصرتي، مدافع تراکتورسازي گفت‌وگو کردند و از او در مورد مصدوميتش سوال کردند. به نظر مي‌آمد مربيان تيم ملي وضعيت سلامتي اين بازيکن را براي دعوت احتمالي او به تيم ملي جويا شدند.

* آقاجانيان و ميکو دقايقي هم با پزشک تيم تراکتورسازي در مورد نصرتي و همچنين آمادگي ديگر بازيکنان اين تيم به گفت‌وگو پرداختند.

* تمرين امروز تراکتورسازي شامل بازي فوتبال درون تيمي بود که بازيکنان در قالب 2 تيم قرمز و سفيد با يکديگر بازي کردند.

* اين تمرين بعد از 40 دقيقه در زمين شماره 2 ورزشگاه آزادي خاتمه يافت.

* در پايان تمرين علي کريمي و مهدي کريميان به حامد لک پنالتي زدند.

* همچنين در خاتمه تمرين برخي بازيکنان تراکتورسازي مانند اسدي و کريم انصاري‌فرد نزد مربيان تيم ملي رفتند و آقاجانيان و ميکو دقايقي با اسدي و انصاري‌فرد به گفت‌وگو پرداختند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها