کد خبر: ۱۹۵۹۲۱
زمان انتشار: ۱۴:۴۶     ۱۸ دی ۱۳۹۲
نماینده قزوین در مجلس گفت: چرا برخی از ۲۵ شهید مظلوم بسیج که در قصه فتنه ۸۸ شهید شدند، یکبار هم دفاع نکردند؟
به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، حجت‌الاسلام سیدمرتضی حسینی نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی صبح امروز (چهارشنبه) در تذکری آیین‌نامه‌ای اظهار داشت: طبق قانون مجلس حق نظارت بر وزرا و کارگزاران نظام را دارد، هر کجا که خلافی اتفاق بیفتد، نماینده در جلسه خصوصی به وزیر مربوطه تذکر می‌دهد اما اگر برطرف نشد در مجلس به صورت کتبی و شفاهی تذکر می‌دهد، در صورتی که باز هم برطرف نشود، سؤال می‌کند.

وی افزود: وزیر در پیشگاه نمایندگان ملت باید پاسخ دهد اگر نمایندگان قانع شدند که هیچ اما اگر پاسخ‌های وزیر قانع‌کننده نبود، او کارت زرد می‌گیرد.

نماینده قزوین ادامه داد: کجای این کارشکنی و چوب لای چرخ دولت گذاشتن است؟! تذکر دوم من به افرادی است که خود را مدافع آزادی و مظلوم می‌دانند است، سؤال می‌کنم چرا 25 شهید مظلوم بسیج که در قصه فتنه شهید شدند، یک بار از آنان دفاع نکردید؟ چرا آن کسی که با همسرش که سوار بر موتور بود مقابل چشمان همسر و فرزندانش او را کتک می‌زدند، شما یک بار از آنان دفاع نکردید؟

حسینی تصریح کرد: چرا جرم فتنه‌گران که لطمه به آبروی نظام زدند با افرادی که در تلویزیون در یک مناظره گفتند پشتیبان موسوی، هاشمی است، یکی می‌دانید؟ سؤال سوم این است که شما را چه شده است؟ کسانی که همیشه با اندیشه شهید مطهری مخالف بودند امروز هم‌پیمان شما شده‌اند؟ به افرادی تذکر می‌دهم که از نهج‌البلاغه استفاده می‌کنند، آنان بدانند همین نهج‌البلاغه امیرالمؤمنین فریاد می‌کشد «ای کسانی که مَردید ولی نامَردید».

این نماینده مجلس خاطرنشان کرد: تذکر سوم من به آقای رئیس جمهور است، امروز آقای رئیس جمهور در دیدار استانداران گفته است که تحمل دولت بالا است، بنابراین چرا هفته‌نامه یالثارات را توقیف کردید، چرا پرونده بعضی از روزنامه‌ها را به قوه قضاییه ارسال کردید؟
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها