کد خبر: ۱۹۵۸۵۳
زمان انتشار: ۱۳:۳۳     ۱۸ دی ۱۳۹۲
محمد رویانیان می‌گوید مشکلات مالی پرسپولیس پیش از داربی برطرف خواهد شد و بازیکنان نباید نگران باشند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس که در تمرین امروز (چهارشنبه) این تیم حضور یافته بود در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: خوشبختانه کادر فنی و به ویژه علی دایی قدرتمند و با روحیه تمرین‌ها را دنبال می‌کنند. امروز در تمرین حاضر شدم و صحبتی با بازیکنان انجام دادم. بازیکنان آنقدر با نشاط و پر روحیه بودند که حتی به من هم روحیه دادند. یکی از دلایل آمدن هم همین بود که دلم برای آنها تنگ شده بود و می خواستم یک خسته نباشید به آنها بگویم.

او ادامه داد: سردار آزمون، پسر خوب ایران را که خیلی هم او را دوست دارم، می‌خواستم از نزدیک ببینم. از زمانی که به لیگ روسیه رفته با خانواده و پدرش ارتباط داشتیم و هنوز هم داریم. به هر حال او مهمان ماست و می خواستم به او خوش‌آمد بگویم.

رویانیان در پاسخ به این سوال که اگر قرار باشد سردار آزمون در ایران بازی کند به فکر جذب او خواهید بود یا خیر، گفت: بله! اگر در ایران بازی کند باید به پرسپولیس بیاید و قبول نمی‌کنیم که به تیم دیگری برود اما هنوز با روبین‌کازان قرارداد دارد و فکر می‌کنم جمعه به ترکیه می‌رود و پس از این که اردوی تیمش در این کشور تمام شد دوباره پانزده روز به ایران می‌آید.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره این که باشگاه استقلال فرستادن یک نفر به تمرین پرسپولیس برای نت برداری از جزئیات اردوی پرسپولیس را تکذیب کرده، گفت: البته قبل از داربی این مسائل مرسوم است. حالا نمی‌دانم که واقعا باشگاه‌ها چنین کاری را انجام می‌دهند یا خیر اما امیدوارم این شایعات و اتفاقات باعث نشود که داربی تحت فشار برگزار شود و بازیکنان و مربیان هم نتوانند عملکرد خوب خود را در اثر این فشار نمایش دهند. داربی بر اثر این فشارها تماشاگر پسند نشده و بلکه زشت می‌شود.

رویانیان از خبرنگاری پرسید مثل این که بعد از دیدن فیلم شش‌تایی‌ها، استقلالی‌ها ترسیده‌اند و بعد از پژمان منتظری یکی، یکی از این تیم می‌روند. او با خنده پاسخ داد: شما می‌خواهید من را به کری خواندن وادار کنید؟ استقلالی‌ها هر چه بیشتر از ما فیلم ببینند بیشتر می‌ترسند.

او درباره مشکلات مالی پرسپولیس گفت: ان‌شاءالله پیش از داربی این مسائل برطرف می‌شود. این مشکل آن طور که گفته‌اند نبوده و ما باید هر چه زودتر این مساله را برطرف کنیم. من هر روز با دایی در تماس هستم. بازیکنان نگران نباشند ما پول‌شان را جور می‌کنیم و به آنها می‌دهیم.

رویانیان درباره آخرین وضعیت افشین اسماعیل‌زاده هم گفت: آنها در اردو هستند و باید در این چند روز دو بازی انجام دهند و بعد از آن با من قرار دارد و شنبه هم پدرش پیش من خواهد آمد. دو پیشنهاد در همان پرتغال دارد. یک پیشنهاد هم از لیگ دسته دو ایتالیا.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره قرعه‌کشی جام حذفی و بازی مقابل فولاد در اهواز گفت: دیگر نمی‌دانیم اسم این را چه بگذاریم قسمت یا شانس یا زیرآب زنی یا به قول خوزستانی‌ها همین طوری اتفاق افتاده، نمی‌دانم. بعضی‌ها دو بازی پشت سر هم در تهران انجام می‌دهند و حالا ما باید دو بازی در اهواز انجام دهیم.

او درباره کری‌خوانی‌هایش با فتح‌الله‌زاده گفت: من همیشه رابطه‌ام با او خوب بوده است، اما فتح‌الله‌زاده ناگهان چیزهایی یادش می‌آید و می‌گوید. من هم بلد نیستم کری بخوانم و یک چیز می‌گویم که خراب می‌شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها