کد خبر: ۱۹۵۸۴۷
زمان انتشار: ۱۳:۳۱     ۱۸ دی ۱۳۹۲
سرپرست تيم فوتبال فولاد گفت: فکر نکنم دربي تاثيري روي بازي ما با پرسپوليس داشته باشد، چون هر 2 ديدار 3 امتياز دارد و ديدار ما و پرسپوليس هم جنگ صدرنشيني است.

 

حسين ابن‌قاسم در گفت‌وگو با تسنيم، در خصوص وضعيت فولاد خوزستان پيش از ديدار با پرسپوليس عنوان کرد: وضعيت بسيار خوبي داريم و تمرينات شادابي انجام داديم و بازيکنان به خوبي براي بازي روز شنبه آماده شده‌اند.

وي با بيان اينکه ايوب کلانتري تنها غايب فولاد برابر پرسپوليس است، افزود: همه بازيکنان آماده هستند اما وضعيت حسن جعفري 50-50 است. همه بازيکنان آمادگي بالايي دارند و مصمم هستند يک بازي خوب برابر پرسپوليس انجام دهند تا 3 امتياز بازي را بگيريم.

سرپرست فولاد با تاکيد بر اينکه اين تيم به دنبال انتقام گرفتن نيست، اظهار داشت: نتيجه ديدار رفت را فراموش کرديم اما فقط به دنبال 3 امتياز هستيم. انتقام گرفتن در فکر ما نيست، اما 3 امتياز ديدار با پرسپوليس را مي‌خواهيم.

ابن قاسم در خصوص پرسپوليس و وضعيت اين تيم، گفت: پرسپوليس تيم خيلي خوبي دارد و اين تيم به خصوص اين فصل نتايج خيلي خوبي گرفته است. بازيکنان جوان و با انگيزه‌اي در پرسپوليس بازي مي‌کنند و علاوه بر آن نيمکت اين تيم هم خيلي خوب است. حتي اگر 3،4 بازيکن پرسپوليس هم غايب باشند، جايگزين مناسب در اين تيم وجود دارد و آنها علاوه بر اينکه يک تيم درون زمين دارند يک تيم خوب هم روي نيمکت‌شان وجود دارد.

وي در پاسخ به اين سوال که دربي پايتخت چقدر روي ديدار فولاد و پرسپوليس تاثير مي‌گذارد، خاطرنشان کرد: فکر نکنم دربي تاثيري روي اين بازي داشته باشد، چون هر 2 ديدار 3 امتياز دارد و ديدار ما و پرسپوليس هم جنگ صدرنشيني است. درست است که دربي شرايط خاصي براي 2 تيم پايتخت دارد، اما پرسپوليس براي ديدار برابر ما فقط به 3 امتياز فکر مي‌کند و مطمئنا اين ديدار را فداي دربي نمي‌کند.

سرپرست تيم فوتبال فولاد گفت: براي ما فرقي ندارد که پرسپوليس قبل از دربي چه شرايطي دارد و فقط به تيم خودمان فکر مي‌کنيم و مي‌خواهيم با ارائه يک بازي خوب موفق به کسب 3 امتياز شويم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها