کد خبر: ۱۹۵۸۴۲
زمان انتشار: ۱۳:۲۲     ۱۸ دی ۱۳۹۲
شماره 6 استقلال در جلسه مخفيانه با مدیرعامل باشگاه از اطرافیان سرمربی تیم گلایه کرد.

به گزارش 598 به نقل از روزنامه نود، مدت‌هاست بحث جدايي نکونام سرزبان‌ها افتاده است ولي حالا هافبک آبي‌پوشان با جديت بيشتري پيگير جدايي از استقلال است.

 

هافبک آبي‌پوشان به ديدار فتح الله زاده رفت تا دلايل اصلي اصرار به جدايي را براي مديرعامل آبي‌پوشان شرح بدهد.

 

نکونام اعتقاد داشت که از ابتداي فصل برخي اطرافيان قلعه‌نویي خواسته‌هايي از او دارند که نمي‌خواهد به هيچ عنوان زير بار آنها برود و به همين دليل اين اتفاق سبب شده تا ديگر انگيزه و تمرکز لازم را براي حضور در ميدان نداشته باشد.

 

شماره 6 استقلال در ادامه افزود که متاسفانه قلعه‌نویي هم تحت تاثير اين افراد قرار گرفته و رابطه ما ديگر مانند گذشته نيست.

 

نکونام معتقد بود با شرايطي که برايش در استقلال رقم خورده بهتر است از اين تيم جدا شود تا هم بازيکني با کارايي لازم در ترکيب قرار بگيرد و هم اينکه او نيز بتواند با حضور در باشگاه هاي خارجي آمادگي خود را براي رقابت‌هاي جام جهاني حفظ کند.

 

در اين نشست مخفيانه که نکونام اصرار داشت کسي از آن باخبر نشود فتح الله زاده اعلام کرد که مشکل را برطرف خواهد کرد ولي جواد به اين موضوع اشاره داشت که بعيد مي‌داند مشکلات به همين راحتي برطرف شود و هم براي استقلال و هم براي خودش بهتر است که از جمع آبي‌پوشان جدا شود.

 

فتح الله زاده هر چه اصرار کرد، نکونام راضي به ماندن نشد و در نهايت مديرعامل استقلال قول داد تا موضوع را بررسي کند و پس از صحبت با قلعه‌نویي جزئيات را با او نيز در ميان بگذارد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها