کد خبر: ۱۹۵۸۱۸
زمان انتشار: ۱۳:۰۲     ۱۸ دی ۱۳۹۲
فرمانده حوزه کربلای شنبه از شهید حسین دانا مفرد که روز گذشته به خیلی شهدا پیوست به عنوان آرپی‌جی‌زن قهار جنگ تحمیلی یاد کرد.
به گزارش 598، اصغر امیری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان دشتی اظهار داشت: با خبر شدیم یادگاری از 8 سال دفاع مقدس جانباز شیمیایی جنگ تحمیلی برادر بسیجی حسین دانا مفرد فرزند غلام سالن روستای شهید پرور روستای باغان از پایگاه امام علی (ع) براثر عوارض شیمیایی ناشی از تنگی نفس ایست قلبی کرده و در بهداری درمانگاه شهید فاریابی شهر شنبه به رحمت ایزدی پیوسته است.

فرمانده حوزه کربلای شنبه افزود: این جانباز 8 سال دفاع مقدس فردی بی‌ادعا و بعضا" در زمان اعزام با پاهای پینه بسته و با دمپایی و حتی در زمانی با پای برهنه عازم به مناطق عملیاتی می‌شد.

وی ادامه داد: این جانباز که به خیل یاران شهید خود پیوست در جبهه‌ها با پای برهنه به دنبال تانک‌های دشمن می‌دویده و آنها را شکار می‌کرده است.

امیری خاطر نشان کرد: این بسیجی یک آرپی جی‌زن قهار بوده و فرمانده گردان می‌گفت که آقای دانا مفرد باید حتما" در گردان ما باشد زیرا مانند همرزمان خود نیرویی توانمند بوده است بعد از جنگ تحمیلی حضور وی در برنامه‌های بسیج در گردان عاشورا و حلقه‌های صالحین حضوری فعال داشته‌اند.این جانباز بعد از تحمل رنج فراوان که به ندرت به مراکز درمانی مراجعه  و با هزینه‌های گزافی که پرداخت می‌کرد باز هم در بین بسیجیان حضور فعال داشت.

وی افزود: وی در سن 56 سالگی به درجه رفیع شهادت نائل آمد و بنا به گفته همرزمان خود این جانباز حاضر نمی‌شده به بنیاد شهید وامور ایثارگران مراجعه کند زیرا معتقد بود که ما برای دفاع از کشور، ناموس، انقلاب و امام رفته‌ایم و همیشه تاکید داشت که امام و رهبری را فراموش نکنید.

امیری یادآور شد: در پرونده این جانباز  22 ماه اعزام به مناطق عملیاتی ثبت شده ولی بیش از این‌هاست و این بسیجی با توجه به اینکه سوادی هم نداشته اکثر برگ ماموریت‌های او مفقود شده است و بنا به اذعان همرزمان نزدیک به 34 ماه حضور در جبهه دارد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۴۲ - ۱۸ دی ۱۳۹۲
۱
۰
رحمت الله
درجاتش عالی است متعالی
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها