کد خبر: ۱۹۵۷۷۷
زمان انتشار: ۱۲:۰۷     ۱۸ دی ۱۳۹۲
دروازه بان شماره یک استقلال حمايت تمام قدی از ساموئل داشته و گفته: «او از همه مدافعان بهتر است.»

به گزارش 598 به نقل از روزنامه خراسان، تا همين چند هفته قبل ساموئل به دليل عدم دريافت مطالباتش جزو بازيکنان شاکي استقلال بود که حتي تمرين هم نمي‌کرد.

 

فتح الله زاده وقتي عرصه را تنگ ديد و از طرفي با درخواست امير قلعه‌نويي مواجه شد به هر زحمتي که بود دلار تهيه کرد و درصدي از مطالبات ساموئل را داد تا او حاضر به تمرين شود.

 

بعد هم منتظري به ام‌صلال قطر رفت و قلعه‌نويي تصميم گرفت در بازي با راه‌آهن ساموئل را يک خط عقب ببرد و در خط دفاعي از وجود او استفاده کند.

 

در اين رابطه نظرات متفاوتي مطرح است اما سيدمهدي رحمتي، دروازه‌بان باتجربه استقلال حرف‌هاي جالبي مي‌زند: «اصلا فکر نمي‌کردم ساموئل به عنوان يک مدافع وسط اينقدر خوب و مطمئن کار کند. او در بازي با راه‌آهن مرا شوکه کرد و در 3 صحنه دروازه‌ام را نجات داد. ساموئل سال‌ها در ليگ برتر انگليس بازي کرده و من شنيده‌ام آنجا هم سابقه بازي در خط دفاعي را دارد. طبيعتا اين بازيکن از تمام تجربياتش در استقلال استفاده مي‌کند. به نظر من که يک دروازه‌بان هستم و با تمام مدافعان از نزديک کار کرده‌ام ساموئل از همه مدافعان ايران بهتر است و شايد در کل ليگ ايران فقط يکي، دو نفر در حد و اندازه‌هاي اين بازيکن باهوش باشند!»

 

جالب است بدانيد رحمتي در استقلال و سپاهان با مدافعاني نظير سيدجلال حسيني، خسرو حيدري، محسن بنگر،‌ هادي عقيلي، پژمان منتظري، اميرحسين صادقي، ‌هاشم بيگ‌زاده، حنيف عمران‌زاده و ... کار کرده اما حالا از ساموئل تعريف و تمجيد مي‌کند.

 

استقلال در بازي با راه‌آهن، حنيف عمران‌زاده را نداشت اما مقابل استقلال خوزستان حنيف مي‌تواند بازي کند و صادقي هم هست به همين دليل بايد امير قلعه‌نويي که تيمش در نيم فصل دوم تنها يک گل خورده (از صبا در قم) چه تصميمي براي خط دفاعي‌اش مي‌گيرد. پيش‌بيني مي‌شود با توجه به درخشش ساموئل، امير باز هم از وجود او در قلب خط دفاع استفاده کند.

اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها