کد خبر: ۱۹۵۷۷۵
زمان انتشار: ۱۲:۰۴     ۱۸ دی ۱۳۹۲
هافبک مصدوم پرسپولیس گفت: «يك ديدار سخت و نفس‌گير در اهواز مقابل فولاد پيش‌رو داريم كه كسب 3 امتياز اين بازي از نان شب واجب‌تر است»

به گزارش 598 به نقل از جام نیوز، در اين فصل مهرداد كفشگري يكي از مهره‌هاي كليدي پرسپوليس تا اينجاي ليگ بود. بازيكن قدرتي سرخ ها به قدري بدشانس بود كه در ديدار با نفت تهران به خاطر فداكاري كه در خصوص بازيكن حريف انجام داد باعث شكستگي دستش شد، حال كفشگري براي مدت طولاني از حضور در ميادين محروم است و بايد به فكر بهبودي دست مصدومش باشد.

 

* وضعيت دستت چطور است؟

- نمي‌‌دانم چه بگويم، متاسفانه در بازي با نفت دستم شكست و مجبور شدم عمل كنم. در حال حاضر هم داخل دستم پلاتين گذاشتم اميدوارم هر چه زودتر به بهبودي كامل برسم و بتوانم به ميادين فوتبال برگردم.

 

* پزشكان چه مي‌‌گويند؟

- دكترها مي‌گويند عمل خوب بوده، البته 5، 6 هفته طول مي‌‌كشد تا بتوانم در تمرينات گروهي شركت كنم. بعد از اين مدت در بازي‌ها مشخص مي‌‌شود كه آماده هستم يا خير.

 

* قبول داري خيلي دچار بدشانسي شدي؟

- با اين حرف موافق نيستم. همه چيز را نمي‌‌توان به حساب بدشانسي گذاشت. قسمتم بود كه مصدوم شوم. خدا را شكر تيم روند خوبي را سپري مي‌ كند و فكر نمي‌‌كنم غيبتم چندان به چشم بيايد.

 

* در اين چند وقت يكي از مهر‌هاي كليدي پرسپوليس بودي، پس مصدوميت چندان به نفع تيم نيست؟

- (با خنده) آن قدر اين حرف را زديد كه آخر مصدوم شدم، البته شوخي مي‌‌كنم. اتفاقي است كه افتاده وقتي قسمت باشد نمي‌‌توان از وقوع چنين وقايعي جلوگيري كرد. الان من دچار مصدوميت شدم و كاري هم نمي‌‌توان كرد.

 

* به داربي نمي‌‌رسي؟

- من تا 3، 4 هفته بعد از داربي هم به بازي‌ها نمي‌‌رسم چه برسد به اينكه مقابل استقلال به ميدان بروم.

 

* با اين تفاسير تا پايان بازي‌هاي ليگ غايبي؟

- خير تا اواسط بازي‌هاي نيم‌فصل دوم مي‌‌توانم برگردم.

 

* به نظرت دايي مي‌‌‌‌تواند جاي خالي تو را به خوبي پر كند؟

- اين چه حرفي است، تيم ما بازيكن خوب كم ندارد. در هر پست مهره‌هاي كارآمد داريم و هيچ نگراني بابت اين قضيه وجود ندارد.

 

* در مصاحبه‌هايت با حمايت از نيلسون، حقيقي را مقصر آن درگيري لفظي معروف برابر نفت دانستي چرا؟

- خب من فكر مي‌‌كنم آن صحنه به خاطر پخش مستقيم بازي بازتاب بدي از تلويزيون داشت و نبايد چنين اتفاقي براي دو بازيكن مي‌‌افتاد. هر چند بايد بگويم درگيري لفظي كه بين نيلسون و رضا افتاد چندان مهم نبود و جزو اتفاقات فوتبال بود اما به خاطر پخش مستقيم كمي زشت بود. اما شك نكنيد حقيقي نتوانسته خودش را به خاطر فشار بازي كنترل كند.

 

* اما نه تنها تو بلكه اكثر بازيكنان از نيلسون حمايت كرديد؟

- يكي از اركان مهم موفقيت‌هاي پرسپوليس و صدرنشيني تيم ما نيلسون است. فكر مي‌‌كنم اكثر بچه‌ها با من هم عقيده‌اند كه بايد به بزرگتر‌ها احترام بگذاريم. نيلسون هم بزرگتر تيم و احترامش بر همه بازيكنان واجب است.

 

* حقيقي از اينكه پشتش را خالي كرديد ناراحت نشده؟

- رضا جنبه انتقاد زياد دارد و فكر نمي‌‌كنم از اين صحبت‌ها ناراحت شود.

 

* بگذريم از صحنه مصدوميت بگو، چطور اين اتفاق تلخ برايت افتاد ؟

- فكر كنم نام بازيكني كه با او برخورد كردم پورعلي گنجي بود. در آن صحنه وقتي توپ را از زير پاي اين بازيكن دور كردم يك لحظه تعادلم را از دست دادم و فكر كردم امكان دارد با پا بر روي سينه او سقوط كنم و از آنجا كه نمي‌‌خواستم اين اتفاق براي او بيفتد و مي‌‌دانستم آقاي فغاني از چنين خطاهايي نمي‌‌گذرد و امكان اخراجم وجود دارد با دستم به زمين سقوط كردم و اين حادثه تلخ برايم رخ داد.

 

* اين ريسك تو مي‌‌ارزيد؟

- صددرصد اين ريسك بهتر بود. زيرا در آن صورت اخراج مي‌‌شدم و تيم ده نفره به بازي ادامه مي‌‌داد.

 

* شايد هم اخراج نمي‌‌شدي؟

- درست است شايد هم اخراج نمي‌‌شدم اما همه مرا به عنوان بازيكن قدرتي و خشن مي‌‌شناسند من هم براي بار ديگر حق اخراج نداشتم در صورت چنين اتفاقي فشار زيادي را بايد متحمل مي‌‌شدم كه برايم خوشايند نبود. حتما حكمتي در كار بوده. در حال حاضر خدا را شكر مي‌‌كنم شرايط خوب است. در اين چند وقت تمام بازيكنان سنگ تمام گذاشتند و مدام به من دلداري مي‌‌دادند. جا دارد از دوستان و هم تيمي‌هاي خوبم تشكر كنم.

 

* گويا دايي و گل‌محمدي هم خيلي زود براي عيادتت به بيمارستان آمدند؟

- بله، اين دو عزيز به همراه بهمن دهقان و محمد دايي به بيمارستان آمدند واقعا دستشان درد نكند يكسري از بچه‌ها هم به عيادتم آمدند و آنهايي كه نتوانستند به ملاقات بيايند از طريق تماس تلفني جويايي حالم شدند واقعا اين حركات از سوي اين دوستان روحيه و انگيزه مرا بيشتر كرد.

 

* سه امتياز مهم بازي با نفت را هم از دست داديد؟

- بله، متاسفانه نتوانستيم برنده شويم. در كل بازي خوبي را شاهد نبوديم. هر چند در نيمه دوم بهتر از نيمه اول بازي كرديم و توانستيم تعادل را بر قرار كنيم. اما همانطور كه ديديد دو تيم به نتيجه تساوي رضايت دادند.

 

* بعضي‌ها مي‌‌گويند بازيكنان پرسپوليس به خاطر دربي با احتياط كار مي‌‌كردند؟

- اصلا چنين نبود، دربي هم مانند تمام بازي‌هاي ديگر 3 امتياز دارد. قبل از اين بازي‌ها يك ديدار سخت و نفس‌گير در اهواز مقابل فولاد پيش‌رو داريم كه كسب 3 امتياز اين بازي از نان شب واجب‌تر است بنابراين هيچكدام از بازيكنان چنين كاري نمي‌‌كنند. ما بايد براي رسيدن به عنوان قهرماني فولاد را ببريم و بعد از آن به بازي با استقلال فكر كنيم.

 

* اگر بگويي حسرت داربي را نمي‌‌خوري دروغ است؟

- نه به خدا، اتفاقا در بازي رفت داربي فيكس بودم اما نيمه دوم با صلاحديد آقاي دايي تعويض شدم. در آن ديدار در داربي جا نيفتاده بودم. البته قطعا كمي حسرت مي‌‌خورم چرا كه داربي حساسيت‌هاي خاص خودش را دارد با اين حال وقتي فكرش را مي‌‌كنم در داربي خيلي از بازيكنان نابود شدند ديگر حسرت نمي‌‌خورم.

 

* البته رقيبانت مي‌‌توانند جانشينان خوبي برايت باشند؟

- اتفاقا ده هفته اول قاسم دهنوي خيلي خوب در خط مياني بازي كرد و من حتم دارم قاسم به خوبي از عهده وظايفش برمي‌آيد.

 

* پس از اين بابت مشكلي نيست؟

- خير، به هيچ عنوان بچه‌هاي ديگر به‌خوبي از پس وظايفشان برمي‌آيند، همه بازيكنان پرسپوليس به قدري خوب و فني هستند كه در صورت غيبت يك مهره بقيه اجازه نمي‌‌دهند جاي خالي آن بازيكن احساس شود. پرسپوليس متكي به يك بازيكن نيست. كما اينكه ما بهترين خط مياني و حمله را در اختيار داريم. مطمئنم بچه‌ها در بازي با فولاد سنگ تمام خواهند گذاشت و اجازه نمي‌‌دهند امتيازي از دستمان بپرد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۲
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
ارسال نظرات
مهدوی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۰۴ - ۱۸ دی ۱۳۹۲
۰
۰
ای خدا مهرداد خان شما چرا اینقدر کمشانسی باید تو دربی حضور داشتی تا باشوت سرکشت به استقلال گل هدیه میدادی انشاالله فینال جام حذفی بااستقلال بیافتیم تا اونجا چنین گلی برای استقلالی ها کنار بگذاری
پاسخ
مهدوی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۱۴ - ۱۸ دی ۱۳۹۲
۰
۰
ای خدا مهرداد خان شما چرا اینقدر کمشانسی باید تو دربی حضور داشتی تا باشوت سرکشت به استقلال گل هدیه میدادی انشاالله فینال جام حذفی بااستقلال بیافتیم تا اونجا چنین گلی برای استقلالی ها کنار بگذاری
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها