کد خبر: ۱۹۵۷۴۱
زمان انتشار: ۱۱:۳۴     ۱۸ دی ۱۳۹۲
مس قطعاً کار سختي براي ماندن در ليگ دارد. اگرچه دروازه‌بان اين تيم اعتقاد دارد با جنگيدن مي‌توان به بقا اميدوار بود.

در همين رابطه آرمان شهداد نژاد به خبرنگار ورزش سه مي گويد: ما شرايط خيلي خوبي نداريم و بايد واقع بينانه به همه چيز نگاه کنيم اما چيزي غير ممکن نيست و ما مي توانيم به هدفمان برسيم.در بازي با سايپا وقتي 2گل عقب افتاديم آن هم در دقايق ابتدايي خيلي برايمان سخت بود اما در آقاي مظلومي با درايتي که داشت تيم را جمع و جور کرد و کار سختي را انجام داديم که اگر در ادامه بيشتر تمرکز مي کرديم شايد گل سوم را هم مي زديم و بازي را مي برديم که قسمت نبود.

گلر مس در ادامه مي گويد:من عضوي از خانواده مس هستم و قطعاً دوست دارم در ليگ به موفقيت برسيم اما انصافاً دست مظلومي خالي است و او خيلي شرايط سختي را دارد چرا که چند تا از بازيکنان تاثير گذار ما مصدوم شده اند و دست پرويز خان را روي نيمکت بسته اند اگرچه من اعتقاد دارم که کار ما از تلاش گذشته و بايد براي بقا بجنگيم.

شهداد نژاد در مورد بازي اين هفته مس و ملوان به خبرنگار ورزش سه مي گويد: خب بازي در انزلي قطعاً کار آساني نيست اما ما نشان داده ايم که در بيرون از خانه نتايج خوبي را گرفته ايم و متوقف کردن سپاهان،استقلال و صبا نتايجي بوده که حرف من را ثابت مي کند. اما اين بازي براي ما حساس است و با تمام وجود سعي مي کنيم به مصاف آنها برويم تا بتوانيم دست پر از انزلي برگرديم.



 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها