کد خبر: ۱۹۵۷۱۲
زمان انتشار: ۱۰:۵۴     ۱۸ دی ۱۳۹۲
تيموريان که در گفتگو با دوستان نزديکش تلويحا از اين تهديدها حرف زده و گفته‌ که اگر پولش را ندهند، تصميم جدي مي‌گيرد.

به گزارش 598 به نقل از روزنامه خراسان، به نظر مي‌رسد قبل از دربي شرايط خوبي در استقلال حاکم نيست. شروع اين شرايط بد از خداحافظي فرهاد مجيدي در ‌7 آبان ‌1392 کليد خورد.

 

بعد از آن نوبت به جدايي پژمان منتظري رسيد تا همه را شوکه کند. جدايي منتظري هنوز هضم نشده بود که خيلي راحت‌‌ حکم موافقت با جدايي جواد نکونام صادر شد‌ و حالا آندرانيک تيموريان ساز جدايي را کوک کرده است.

 

تهديد يا هر اسم ديگري که بتوان رويش گذاشت؛ تيموريان به سيم آخر زده و گفته در صورتي‌که پولش را ندهند، اين تهديد را عملي مي‌کند. هافبک استقلال که پس از جدايي منتظري و با خبر شدن از مفاد قرارداد و ميزان دريافتي او به شدت ناراحت است، قصد دارد اين بار تصميم جدي بگيرد.

 

تيموريان در ابتداي فصل از قطر به استقلال آمد و در مذاکرات متعددي که با فتح الله زاده داشت گفت که مسايل مالي برايش در فصل جاري مهم است. مديرعامل استقلال هم قول داد که به تمام وعده‌هاي مالي‌اش در قبال تيموريان عمل کند اما تا اين‌جا او بخشي از پول آندو را داده است.

 

تيموريان در طول فصل جاري چند بار به‌دليل عدم پرداخت پولش در تمرينات شرکت نکرده و از اين بابت گلايه کرده است. به نظر مي‌رسد اما اين بار او قصد دارد تصميم جدي‌تري بگيرد.

 

تيموريان که در گفتگو با دوستان نزديکش تلويحا از اين تهديدها حرف زده و گفته‌ که اگر پولش را ندهند، تصميم جدي مي‌گيرد، مذاکراتي را با يک باشگاه خارجي داشته است.

 

منابع خبري فاش کردند اين باشگاه در يکي از ليگ‌هاي عربي حضور دارد و حتي قرارداد‌‌ اوليه را براي امضاي تيموريان آماده کرده است. آندو به مسئولان استقلال پيغام داده در صورتي که پولش را طي يکي، دو هفته آينده ندهند، به اين پيشنهاد پاسخ مثبت مي‌دهد و از اين تيم جدا مي‌شود.

 

البته فتح الله زاده گفته‌ در اواخر همين هفته يا ابتداي هفته آينده به او پولي پرداخت خواهد کرد و بي‌شک اين اتفاق مي‌تواند تا حدودي تب تند آندو را آرام کند.

 

با جدايي منتظري و احتمالا نکونام، فتح الله زاده علاقه‌اي ندارد که تيموريان از جمع آبي‌ها جدا شود. امير قلعه‌نويي هم به‌طور قطع مخالف اين اتفاق است. جدايي تيموريان و نکونام در ميانه ميدان مي‌‌تواند ضربه جبران‌ناپذيري به استقلال بزند. البته با‌توجه به جدايي احتمالي نکونام، بي‌شک فتح الله زاده و قلعه‌نويي به هر‌‌دري مي‌زنند تا بتوانند خواسته‌هاي مالي تيموريان را برآورده کنند.

 

نکته‌اي که در اين جدايي‌ها به چشم مي‌آيد اين است که اين جدايي‌طلبان همان بازيکناني هستند که استقلال مجبور شد در ابتداي فصل آن‌ها را با قراردادهاي ميلياردي راضي کند و حالا همين بازيکنان ميلياردي يکي يکي دارند از جمع آبي‌پوشان جدا مي‌شوند.

 

در هر صورت استقلال شرايط خوبي در‌ آستانه دربي ندارد. دست ژنرال براي اين بازي بدجوري خالي شده و او مجبور است در اين مدت کم شرايط آرامي را در تيمش حاکم کند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها