کد خبر: ۱۹۵۵۷۱
زمان انتشار: ۱۸:۲۶     ۱۷ دی ۱۳۹۲
به گزارش پایگاه 598 به نقل از بی باک، در جلسه رسانه های اصلاح طلب که سه شنبه هفته گذشته برگزار شد، حاضران در جلسه به شدت نسبت به مواضع رئیس جمهور درباره حماسه 9 دی اعتراض کردند و بعد از آن هم در روزهای گذشته هجمه اصلاح طلبان تندرو نسبت به رئیس جمهور به شدت افزایش پیدا کرده است این در حالی است که خواسته های بسیاری از این گروه دراین دولت تحقق یافته است.

همین گروههای اصلاح طلب زمانی که اصولگرایان و یا حتی در مقام بالاتر نمایندگان مجلس به عنوان ناظر بر فعالیت های دولت نسبت به برخی برنامه های دولت انتقادهای منطقی را وارد می کردند که از نظر قانون جزء وظایف نمایندگان بود، معترض می شدند که نباید در کار دولت دخالت کرد و مدیران اجرائی باید بدون  اینکه مورد سئوال و فشار باشند به فعالیت بپردازند.

حتی یکی از حاضران در جلسه در پاسخ به این اعتراض ها گفته است:" شما فراموش کرده اید که روحانی در حاکمیت است و بیشترین حمایت از وی را تاکنون جریان رهبری و ارکان نظام و نیروهای انقلاب از او داشته اند. وی نه اعتقاد دارد و نه بنا دارد با حاکمیت درگیر شود"
 
در این جا بزرگترین سئوالی که به ذهن خطور می کند این است که مگر اصلاح طلبان انتظار دارند دکتر روحانی با حاکمیت درگیر شود؟! با تحرکات و حرف های این گروه مشخص می شود که مشکل اصلی آنها تفاوت در یک نقطه نظر سیاسی نیست بلکه مشکل با نظام جمهوری اسلامی ایران و اصل حاکمیت است.

مهدی کوچک زاده نماینده مردم تهران و عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات در واکنش به این هجمه ها در گفتگو با بی باک اظهار داشت: یکی از ویژگی های اصلی اصلاح طلبان آمریکایی همان تمامیت طلبی و دیکتاتوری است یعنی آنها به چیزی کمتر از تمام، رضایت نمی دهند لذا ایرادگیری و هجمه آنها به آقای روحانی که تا اینجا هم بسیاری از افراد اصلاح طلب یا فتنه‌گر را در دستگاه دولت مورد استفاده قرار داده به این دلیل است که راضی به این حد نیستند و مایلند که تمام خواسته ها و منویاتشان از طرف ایشان پیاده شود که این نکته مهمی است که آقای روحانی باید به آن توجه کند.

دکتر کوچک زاده همچنین در خصوص تشکیل جلسه احزاب و دعوت نشدن از دو حزب مشارک و مجاهدین گفت: متاسفانه آقای وزیر کشور برخورد درخوری با اصلاح طلبان و مشارکتی ها نداشته است و در برخی استانداری‌ها و جاهای دیگر از اصلاح طلبان استفاده کرده است و حالا بحث سر این می باشد که حزب مشارکت و مجاهدین از لحاظ قانونی منحل شده هستند و حق هیچ گونه فعالیت سیاسی ندارند و وزارت کشور که مجری خانه احزاب می باشد، طبیعی است که حق ندارد آنها را به جمع احزاب دعوت کند.
 
وی افزود: متاسفانه ما شاهد بودیم؛ کسانی امثال قائم مقام حزب اعتماد ملی که عملکرد بدتری نسبت به اصطلاح طلبان در قبال نظام داشتند صرفا به بهانه قانونی بودن آنها به جلسه وزیر کشور دعوت شده بودند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها