کد خبر: ۱۹۵۵۱۹
زمان انتشار: ۱۳:۳۹     ۱۷ دی ۱۳۹۲
بازيکن آرژانتيني رئال مادريد اعلام کرد هميشه هواداران منتظر سر زدن رفتاري از وي هستند تا او توضيحش دهد.

آنخل دي ماريا هنگامي که در دقيقه 64 تعويض شد، هنگام خروج از زمين حرکت بسيار زشتي رو به هواداران انجام داد. هواداران هنگام خروج دي ماريا از زمين او را «هو» کردند. دي‌ماريا ابتدا در واکنش به اين رفتار لبخند زد و پس از دست دادن با گرت بيل که به جاي او وارد زمين مي‌شد، حرکت بسيار زشتي انجام داد. اين مسئله عدم رضايت دي‌ماريا از ماندن در رئال مادريد را پررنگ‌تر کرد.

به گزارش فارس،دي‌ماريا جايش را در ترکيب اصلي تيم از دست داده است و شايعاتي در خصوص عدم احساس رضايت وي از ماندن در رئال مادريد و پيشنهاد از موناکو مطرح شده است.

وي پس از اين مسابقه در خصوص رفتار خود اظهار داشت: نسبت به کسي اين کار را نکردم. فقط احساس ناراحتي مي‌کردم و به دويدن ادامه دادم. اگر عصباني بودم به هيچ کس دست نمي‌دادم. خيلي طبيعي از زمين خارج شدم. مردم هميشه منتظرند تا من کاري انجام دهم.

دي‌ماريا ادامه داد: هرگز مشکلي با هواداران نداشتم. احساس کردم نيمي از ورزشگاه مرا تشويق مي‌کنند و نيمي ديگر مرا «هو» مي‌کنند. هميشه بايد هر کاري را که انجام مي‌دهم، توضيح دهم. اگر يک نفر ديگر بودم، کسي چيزي نمي‌گفت اما وقتي من باشم هرچيز بي‌ربطي را بيان مي‌کنند.



نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها