کد خبر: ۱۹۵۴۲۱
زمان انتشار: ۱۰:۵۰     ۱۷ دی ۱۳۹۲
مدافع پرسپولیس گفت: «اگر به تیم ملی دعوت نشدم مانند يك توريست به برزيل مي‌‌روم و از نزديك تيم‌ملي ايران را تشويق مي‌‌كنم.»

به گزارش 598 به نقل از روزنامه نود، يكي از بهترين‌هاي ميدان در بازي پرسپوليس، نفت محسن بنگر بود. مداقع بلند قامت پرسپوليس يك موقعيت صددرصد گل را به نفع تيمش خريد تا اين تيم همچنان ركورد بهترين خط دفاع ليگ را حفظ كند.

 

بنگر مي‌‌گويد از اينكه سطح توقع از تيم ما براي كسب عنوان قهرماني بيشتر شد، خوشحالم چرا كه در اول فصل بعضي‌ها مي‌‌گفتند خدا كند پرسپوليس امسال حداقل يك سهميه بگيرد. بنگر در خصوص اتفاقات بازي با نفت و دربي گفتگو كرد.

 

* قبول داري بازي خوبي مقابل نفت ارائه نكرديد؟

- اتفاقا ما يكي، دو موقعيت خوب روي دروازه نفت خلق كرديم. در دقيقه 90 يك موقعيت خوب از سوي محمدرضا خلعتبري تبديل به گل نشد به جز آن دو موقعيت ديگر داشتيم. اما بالعكس نفت هيچ موقعيتي براي گلزني نداشت البته بايد بگويم نتيجه تساوي هم بد نبود. قرار نيست در تمام بازي‌ها حتما برنده شويم چرا كه تيم‌ها هم با برنامه‌ريزي مناسب مقابل پرسپوليس صف‌آرايي مي‌‌كنند. با اين حال نبايد ببازيم و براي رسيدن به مقام قهرماني بايد تمام امتيازات را ‌جمع‌آوري كنيم.

 

* پيروزي در چند بازي پشت هم باعث شده تا انتظارات از پرسپوليس بيشتر شود و همه فقط از اين تيم برد مي‌‌خواهند؟

- اتفاقا در اول فصل بعضي از هواداران دعا مي‌‌كردند ما امسال حداقل سهميه آسيا را بگيريم اما خدا را شكر روند موفقيت‌هايمان باعث شد، تا حالا همانها فقط منتظر قهرماني پرسپوليس بمانند. خوشبختانه طوري كار كرديم كه توانستيم خودمان را جزو مدعيان اول قهرماني معرفي كنيم و هواداران هم براي قهرماني روي پرسپوليس حساب كردند. انشا‌ءاله به اين امر مهم برسيم.

 

* اتفاقا تيم منسجمي هم داريد؟

- صددرصد چنين است. ما تيم منسجم با نفرات خوبي را در اختيار داريم. تمام بازيكنان اين فصل پرسپوليس جزو بهترين‌هاي فوتبال ايران به شمار مي‌‌روند بايد هم با اين نفرات مدعي باشيم.

 

* ركورد گل نخوردن‌هايتان را هم به‌خوبي حفظ كرديد؟

- هدف همه بازيكنان اين است كه دروازه پرسپوليس بسته بماند و تيم گل نخورد. بچه‌ها براي براي همين تلاش مي‌‌كنند اما حريفان هم روي دروازه تيم ما خيلي فشار مي‌‌آورند با اين حال همه بازيكنان روي پيراهنشان تعصب دارند و وظيفه‌مان است دروازه پرسپوليس را بسته نگه داريم.

 

* خود شما هم يك موقعيت صددرصد گل را از جلوي دروازه پرسپوليس دور كرديد؟

- وظيفه‌ام را انجام دادم. كار خاصي نكردم. همه ما براي موفقيت پرسپوليس كوشش مي‌‌كنيم و هر كاري از دستمان بربيايد انجام مي‌‌دهيم.

 

* خيلي‌ها مي‌‌گويند با اين ركورد جالب بهتر است مدافعين پرسپوليس به جام‌جهاني بروند؟

- واقعا مدافعين پرسپوليس خيلي خوب با يكديگر هماهنگ شدند و ما وقتي حتي به يكديگر نگاه مي‌‌كنيم مي‌‌فهميم چه مي‌‌خواهيم و بايد چكار كنيم. اما در خصوص تيم‌ملي من نمي‌‌توانم نظير بدهم. تصميم اول و آخر را آقاي كي‌روش مي‌‌گيرد و او مي‌‌داند چه كساني را دعوت كند.

 

* از نحوه بازي‌هايت مشخص است كه انگيزه‌هاي فراواني براي دعوت شدن به تيم‌ملي داري؟

- صددرصد چنين است. كدام بازيكن را پيدا مي‌‌كنيد كه چنين انگيزه‌اي نداشته باشد. من هم تلاشم را مي‌‌كنم تا به تيم‌ملي دعوت شوم و بتوانم به برزيل بروم اما همانطور كه بارها گفتم نظر اول و آخر را آقاي كي‌روش مي‌‌دهد اگر دعوت هم نشدم مانند يك توريست به برزيل مي‌‌روم و از نزديك تيم‌ملي ايران را تشويق مي‌‌كنم.

 

* در دعواي لفظي نيلسون و حقيقي خيلي بازيكنان پرسپوليس از نيلسون حمايت كردند به نظرت كدام يك مقصر بودند؟

- درست نيست در اين درگيري دنبال مقصر بگرديم. ببينيد نيلسون از لحاظ سني بزرگتر است و بايد كوچكترها احترام او را حفظ كنند. نه تنها رضا بلكه بر تمام بازيكنان واجب است به نيلسون احترام بگذاريم. هر چند بايد بگويم حركت رضا هم از روي عمد نبود. حقيقي چنين آدمي نيست كه بخواهد بي‌‌احترامي كند و چنين اخلاقي ندارد و...

 

* يعني مي‌‌خواهي بگويي او تحت فشار بود؟

- صددرصد در آن صحنه حقيقي تحت فشار بود وگرنه او اصلا بازيكني نيست كه بخواهد از اين حركات انجام بدهد. اميدوارم ديگر شاهد چنين صحنه‌هايي نباشيم. پرسپوليس مثل تيم‌هاي ديگر نيست. تمام بازي‌هاي اين تيم پخش زنده است و همه بازي‌هاي پرسپوليس را مي‌‌بينند درست نيست از اين به بعد چنين اتفاقاتي در تيم ما بيفتد.

 

* به عنوان بزرگتر هر وقت ديدي بازيكنان خودي قصد درگيري دارند بين آنها پادرمياني كردي؟

- بايد هم اينجوري باشد. نبايد اجازه بدهيم كوچكترين حاشيه‌اي از خودمان داشته باشيم.

 

* درست است كه بعضي از بازيكنان به خاطر دربي مقابل نفت خيلي محافظه‌كارانه و با احتياط بازي مي‌‌كردند؟

- اصلا دربي براي ما مهم نيست. همه امتيازها براي پرسپوليس حائز اهميت است. ما در تمام بازي‌ها به خاطر كسب 3 امتياز وارد ميدان مي‌‌شويم. تمام جدال‌هاي ليگ برايمان مهم است. دربي يك بازي معمولي است و اصلا بچه‌ها به خاطر اين ديدار بقيه بازي‌ها را دست كم نمي‌‌گيرند.

 

* حتي مي‌‌گويند خلعتبري به خاطر دربي خودش را 3 اخطاره كرد؟

- به هيچ‌عنوان چنين چيزي صحت ندارد. متاسفم براي بعضي‌ها كه چنين حرف‌ و حديث‌هايي را مي‌‌‌سازند. نه تنها محمدرضا بلكه كل بازيكنان مي‌‌دانند كه بازي با فولاد آن هم در اهواز بسيار سخت است و ما بايد بتوانيم اين تيم را در شهر خودش شكست بدهيم و اگر نه دربي به خاطر شرايط خاص خودش يك بازي معمولي است.

 

* مقابل فولاد برنده مي‌‌شويد؟

- همانطور كه گفتم ما يك بازي بسيار سخت را پيش‌رو داريم. همچنين تعدادي از بازيكنان را به خاطر مصدوميت و محروميت در اختيار نداريم كه همين موضوع كارمان را براي پيروزي كمي سخت مي‌‌كند. چرا كه محرومان ما جزو مهره‌هاي كليدي به‌شمار مي‌‌روند.

 

* كفشگري كه تا مدتها نمي‌‌تواند بازي كند؟

- قطعا غيبت مهرداد خيلي به ما فشار مي‌‌آورد. كفشگري هميشه در اختيار تيم است و خدا‌وكيلي هر وقت در ميدان بود تمام انرژي و توانش را براي پرسپوليس مي‌‌گذاشت از اتفاقي كه براي اين بازيكن افتاده همه ما ناراحتيم. اميدوارم مهرداد هر چه زودتر بهبودي خود را كسب كند و دوباره به جمع ما برگردد.

 

* عمران‌زاده گفته دوست داريم پرسپوليس در دربي با همه مهره‌هايش مقابل ما حاضر شود؟

- بهتر است بعد از بازي با فولاد جواب اين صحبت‌ها را بدهيم الان زمان خوبي براي مصاحبه درخصوص دربي نيست. ضمن اينكه در چند بازي گذشته تمام توان استقلالي‌ها را ديديم. آنها واقعا تيم شاداب و خوبي هستند اميدوارم روز 27 دي‌ماه يك دربي خوب را از دو تيم شاهد باشيم.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها