کد خبر: ۱۹۵۲۹۲
زمان انتشار: ۱۴:۵۰     ۱۶ دی ۱۳۹۲
مربی بدنساز اسبق پرسپولیس گفت: «شاید دست آقایان در جیب بابک زنجانی است که حتی در مراسم جشن 50 سالگی باشگاه پرسپولیس نیز از او یاد می کنند.»

به گزارش 598 به نقل از ایرنا ، ولی الله صالح نیا در خصوص جشن 50 سالگی باشگاه پرسپولیس گفت: «50 سال که هیچ 500 سال دیگر هم بگذرد پرسپولیس تا زمانی که این آقایان سرکارباشند مردمی نخواهد بود. این باشگاه تنها در دهه 60 و 70 مردمی بود و بعد از آن دیگر شاهد آن وضعیت نبودیم.»

 

وی ادامه داد: «جای خیلی ها به غیر از من در مراسم شب گذشته خالی بود و متاسفانه آقایان شب گذشته دل خیلی هاراشکستند. هفت سال برای پرسپولیس رایگان کار کردم اما حتی آقایان نام من را هم نمی دانند.»

 

بدنساز اسبق پرسپولیس، گفت: «اگر نمی دانند چه کسانی برای این تیم زحمت کشیده اند بگویند من اسامی زحمتکشان پرسپولیس را به آنها بدهم تا این افراد را بشناسند.»

 

وی تصریح کرد: «اگر امروز ورزشگاه های ما خالی است به خاطر لطماتی است که این آقایان به فوتبال مملکت زده اند. این ها نشسته اند و پول ها را میان چند نفر تقسیم می کنند و یادشان رفته چه کسانی برای این تیم مجانی کار می کردند.»

 

وی اظهار داشت: «می خواهم بدانم آیا از خانواده های بازیکنان فقید پرسپولیس که امروز در میان ما نیستند در این مراسم یادی شده است.»

 

صالح نیا با انتقاد از تشکر رویانیان از بابک زنجانی در این مراسم، افزود: «معلوم است که این آقایان باید از بابک زنجانی تشکر کنند، ما را دعوت نمی کنند چون خودشان هم مانند این آقا هستند. زمانی که ما در تپه های داودیه در گرما برای پرسپولیس زحمت می کشیدیم و بدنسازی علمی را وارد ایران کردیم این آقایان کجای فوتبال بودند.»

 

وی تاکیدکرد: «اگر تا حالا صحبتی نکرده بودم تنها برای حفظ حرمت ها بوده است اما از این پس دست خیلی ها را رو خواهم کرد. آیا زحمتکشانی که رایگان کار می کردند، شایسته تقدیر نبودند؟»

 

صالح نیا با اشاره به دلایل رویانیان برای تقدیر از بابک زنجانی که در حال حاضر به اتهام مالی در زندان به سر می برد، گفت: «شاید دلیل این بوده که این آقایان هم دستشان در جیب بابک زنجانی بوده و به همین دلیل از او یاد می کنند. آقایان بروند به جای بابک زنجانی، دلسوخته های پرسپولیس را کنار هم جمع کنند. تیمی که 120 هزار آدم را در ورزشگاه جمع می کرد و یا تیمی که مردم برایش پول جمع می کردند تا باقی بماند کجا رفت و دست چه کسانی افتاد.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها