کد خبر: ۱۹۵۲۵۵
زمان انتشار: ۱۴:۰۵     ۱۶ دی ۱۳۹۲
برخي از بازيکنان نسبت به سياست‌هاي شهرت طلبانه مديران پرسپوليس معترض شده اند.

به گزارش 598 به نقل از روزنامه نود، در شرايطي باشگاه پرسپوليس عصر ديروز جشن 50 سالگي خود را در حضور بزرگان اين باشگاه برگزار کرد که شرايط مالي سرخپوشان بحراني‌تر از هر زماني است.

 

در واقع تعويق در پرداخت مطالبات بازيکنان سبب شده تا آنها چندان از ريخت و پاش‌هاي معمول باشگاه راضي نباشند. هر چند بخش عمده‌اي از اين هزينه ها توسط اسپانسرها پرداخت مي‌شود اما با اين حال بازيکنان معتقدند که مسئولان پرسپوليس مي‌توانند براي رتق و فتق امور اقتصادي نيز از جمله پرداخت مطالبات بازيکنان با همين اسپانسرها به توافق برسند.

 

در واقع برگزاري جشن تولد 50 سالگی پرسپولیس و البته ديدار با ميلان که هزينه‌هاي قابل توجهي نيز به همراه داشت باعث شده تا برخي از بازيکنان نسبت به سياست‌هاي شهرت‌طلبانه مديران پرسپوليس معترض باشند.

 

البته در مقابل نيز مديران پرسپوليس عنوان مي‌کنند که چنين اقداماتي باعث رونق چرخ اقتصادي باشگاه مي‌شود چرا که علاوه بر برگزاري چنين مراسمي آن هم با پشتوانه اسپانسرها مي‌توان بخشي از ته مانده‌هاي مالي اين مراسم را به امور شخصي باشگاه از جمله پرداخت معوقات بازيکنان و کادرفني اختصاص داد.

 

حالا اينکه در اين ميان حق با کدام طرف است بايد منتظر ماند و ديد که در نهايت سياست‌هاي اقتصادي رويانيان و همکارانش در هرم مديريتي پرسپوليس به کجا خواهد رسيد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها