کد خبر: ۱۹۵۲۴۴
زمان انتشار: ۱۳:۵۸     ۱۶ دی ۱۳۹۲
وزیر توسعه اداری لبنان گفت: تردیدها درباره چگونگی مرگ تروریست خطرناک سعودی مقبول است زیرا لبنان همواره با دخالت‌های خارجی روبه‌روست.

به گزارش فارس به نقل از پایگاه خبری النشره، محمد فنیش، وزیر توسعه اداری دولت لبنان گفت:  سخن از اینکه دخالت حزب الله در سوریه علت حوادث اخیر در لبنان است خلاف واقعیت است حزب الله در سوریه دخالت کرد تا از امنیت وطن و برنامه مقاومت دفاع کند.

وی افزود: همه جهان اکنون خطر این گروه های تروریستی را درک می کنند.

فنیش تاکید کرد، حزب الله از کمک هایی که به دستگاه های امنیتی لبنان و در راس آن ارتش می شود، حمایت می کند این دستگاه های امنیتی در ورودی های ضاحیه نیز مستقر هستند.

فنیش درباره تشکیل کابینه گفت: حزب الله دستان خود را به سوی جناح دیگر برای تشکیل دولت وحدت ملی و نجات کشور دراز می کند.

وزیر توسعه اداری لبنان درباره موضوع مرگ ماجد الماجد سرکرده گردان تروریستی عبدالله عزام که مسئولیت حمله مقابل سفارت ایران را نیز برعهده گرفت نیز گفت: تردیدها درباره مرگ الماجد در کشوری همچون لبنان که مثل این دخالت ها در آن وجود دارد مقبول است اما این تردیدها نباید ما را وارد درگیری های داخلی کند اسناد و حقایقی وجود دارد که باید نشان داده شود تا این جدالی که برپا شده فروکش کند.

فنیش درباره اظهارات علی عواض عسیری سفیر عربستان در بیروت که ایران و حزب الله را به حمایت از الماجد متهم کرده بود گفت:این پاسخ عربستان برای مخفی کردن نقش عربستان در این موضوع است و چرا وجود این گونه گروه های تروریستی انکار می شود و کسانی را که از آنها سخن می گویند متهم می کنند.

وی درباره طرح تشکیل کابینه بر اساس ساختار ـ8-8-8 گفت: این ساختار برابر نیست زیرا تمام سلام مامور تشکیل کابینه خود بی طرف نیست و از جریان 14 مارس است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها