کد خبر: ۱۹۵۱۹۴
زمان انتشار: ۱۳:۰۹     ۱۶ دی ۱۳۹۲

مدیرعامل باشگاه نفت تهران با اعلام این که بازیکنانش را در اختیار تیم ملی زیر 22 سال قرار می‌دهد، گفت: شاید با این کار سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را از دست بدهیم.

منصور قنبرزاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، درباره دعوت سه بازیکن تیمش به تیم ملی زیر 22 سال و مخالفت اولیه گل‌محمدی با اعزام آنها به عمان به همراه تیم ملی، اظهار کرد: سازمان لیگ گفته بود که به هیچ وجه تاریخ بازی‌های لیگ را تغییر نمی‌دهد ولی ما تاریخ‌های خاصی را پیشنهاد کردیم و در نهایت سازمان لیگ تاریخ بازی‌ها را تغییر داد.

او افزود: هر چند سازمان لیگ تاریخ‌های پیشنهادی ما را قبول نکرد اما تا حد زیادی نزدیک به آن تاریخ‌ها، بازی‌های لیگ را تغییر داد. به این ترتیب ما سه بازیکن خود را در اختیار تیم ملی زیر 22 سال قرار می‌دهیم.

مدیرعامل نفت همچنین گفت: با فرستادن علی ایرانوند، امین حاج محمد و مرتضی پورعلی‌گنجی به تیم ملی زیر 22 سال ریسک بزرگی را انجام دادیم که شاید باعث از دست رفتن سهمیه لیگ قهرمانان آسیا شود. شاید روند رو به پیشرفت تیم متوقف شود، چون این سه بازیکن فشار زیادی را تحمل خواهند کرد.

او ادامه داد: تیم ما نوزدهم دی با ذوب‌آهن بازی می‌کند و سه ملی‌پوش‌مان بلافاصله به عمان می‌روند تا به همراه تیم ملی زیر 22 سال در تاریخ‌های 21، 23 و 25 دی سه بازی را انجام دهند. این فشار زیاد باعث می‌شود که انرژی آنها کاملا تخلیه شود. ضمن این که وقتی به ایران باز می‌گردند به فاصله سه روز باید با سایپا بازی کنیم و پنج روز بعدش هم به مصاف مس می رویم.

قنبرزاده در ادامه گفت: خدا کند تیم‌هایی که یک بازیکن ملی‌پوش دارند در دقیقه‌ 90 تصمیم نگیرند که بازیکن به تیم ملی ندهند. ما با خود گفتیم که اگر تیم ملی بدون بازیکنان خوب ما به رقابت‌های آسیایی برود و مثلا از تیمی مثل کویت چند گل بخورد، فوتبال ما تحقیر می‌شود. ریسک بزرگی کردیم اما بازیکنان ما گفتند که جای خالی این سه بازیکن را پر می‌کنند و خود سه بازیکن هم گفتند که وقتی برگردند، غیبت خود را جبران می‌کنند.

مدیرعامل باشگاه نفت درباره دیدار هفته‌ بعد تیمش برابر ذوب آهن هم گفت: این بازی از بازی با استقلال و پرسپولیس سخت‌تر است. من خیلی از این بازی می‌ترسم. با پرسپولیس بازی سنگینی داشتیم و ریکاوری کمی انجام دادیم. ذوب آهن هم خوب و قشنگ بازی می‌کند. آنها در دور رفت سه گل به ما زدند و اگر شانس داشتند سه گل دیگر هم می‌زدند. ضمن این که تا دقیقه‌ 80 سه بر صفر از ما پیش بودند. ذوب آهن خیلی روان بازی می‌کند و بازی ما با این تیم سنگین است. امیدوارم از این بازی سربلند بیرون بیاییم و بازیکنانمان به خاطر بازی خوبی که برابر پرسپولیس انجام دادند، دچار غرور کاذب نشوند. آفت هر کاری غرور است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها