کد خبر: ۱۹۵۰۷۵
زمان انتشار: ۰۹:۳۲     ۱۶ دی ۱۳۹۲
مدیرعامل شرکت گروه خودروسازی سایپا:
مدیرعامل شرکت گروه خودروسازی سایپا گفت: قیمت محصولات این گروه تولید تا پایان سال جاری تغییر نمی‌کند و قیمت‌های فعلی حفظ خواهد شد.
به گزارش 598، مدیرعامل شرکت گروه خودروسازی سایپا گفت: قیمت محصولات این گروه تولید تا پایان سال جاری تغییر نمی‌کند و قیمت‌های فعلی حفظ خواهد شد.
سعید مدنی در حاشیه نشست با قطعه‌سازان استان مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار مهر در پاسخ به این سؤال که «آیا مصوبه شورای رقابت را مبنی بر قیمت‌های مصوب اجرا کرده‌اید» گفت: سایپا بر اساس فرمول شورای رقابت قیمت‌های خود را از ابتدای ابلاغ، اصلاح کرده و با توجه به افزایش قیمت‌های مواد اولیه و برداشتن ارز مرجع برای خودروسازان، درخواست افزایش قیمت براساس فرمول را داشت که با دستور وزیر صنعت، معدن و تجارت تا پایان سال قیمت‌های فعلی را حفظ خواهد کرد، هرچند قیمت تمام شده ما بالاتر از قیمت‌های فعلی
 است.
وی در مورد محصولات جدید این شرکت گفت: دو خودروی تیبا، هاچ‌بک و وانت 151 محصولات عرضه شده امسال است، همچنین خودروی 5300، محصول مشترکی است که با موتور میتسوبیشی در کلاس C عرضه خواهد شد و در سال آینده نیز سه مدل جدید عرضه خواهیم کرد.
وی در پایان در مورد بدهی‌های سایپا به قطعه‌سازان مدیریت شده و امسال سعی کرده‌ایم تمام درآمد فروش خودرو را به پرداخت قطعه‌سازان اختصاص دهیم و هزینه‌های دیگر را از فروش دارایی‌ها تامین کنیم و این موضوع سبب احیای مجدد قطعه‌سازهای همکار سایپا خواهد بود.
مدنی افزود: برنامه‌هایی که برای این شرکت در سایپا شمال داریم، استفاده از ظرفیت طرح خودروهای فرسوده در مازندران و ایجاد توسعه خطوط قطعه‌سازان است. وی اظهار داشت با حل مشکلات خودروسازان و توجه دولت و برداشتن موانع بین‌المللی سعی در توسعه و احیای این موضوع در استان مازندران نیز داریم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها