کد خبر: ۱۹۴۵۹
زمان انتشار: ۰۹:۵۰     ۱۶ شهريور ۱۳۹۰
روزنامه جام جم نوشت: معاون دادستان عمومی و انقلاب قزوین از مجروح شدن ۲ نفر از ماموران نیروی انتظامی در صحنه یک درگیری خانوادگی با اسید خبر داد.

به گزارش 598 به نقل از روابط عمومی دادگستری استان قزوین، منصور مختاری با بیان این خبر گفت: در پی حضور مردی سالخورده در کلانتری و گزارش مبنی بر وقوع یک درگیری خانوادگی ماموران همراه این مرد به منزل وی عزیمت کردند.

وی افزود: ماموران پس از حضور در محل متوجه شدند لوازم منزل تخریب شده و درگیری ادامه دارد. در این هنگام با وجود دستور ماموران مبنی بر توقف درگیری، ۲ نفر از پسران پیرمرد که از اراذل و اوباش منطقه بودند و دارای سابقه کیفری هستند به ماموران حمله‌ور شده و به آنها اسید پاشیدند.
مختاری تصریح کرد: در پی این اسیدپاشی ۲ نفر از ماموران و پدر متهمان مجروح شدند که صدمات وارده به یکی از ماموران شدید بوده به نحوی که اسید نواحی پیشانی، پلک فوقانی سمت چپ و لاله گوش سمت چپ وی را سوزانده و مامور دیگر نیز از ناحیه سینه، گردن و لاله گوش مجروح شده است.
شلیک و دستگیری
معاون دادستان عمومی و انقلاب قزوین اضافه کرد: پس از اسیدپاشی ۲ برادر متهم از صحنه جرم فرار کردند که در این هنگام ماموران اقدام به شلیک تیر هوایی کرده و در پی بی‌توجهی دوباره متهمان، ماموران با شلیک گلوله و اصابت به پای یکی از آنها، هر دو را دستگیر کردند.
مختاری افزود: با تحقیقات مقدماتی و اعتراف هر دو متهم آنها با صدور قرار بازداشت موقت روانه زندان شدند.
بر اساس آخرین خبرها ۲ مامور انتظامی نیز به علت سوختگی ناشی از اسیدپاشی در بیمارستان بستری شده‌اند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها