کد خبر: ۱۹۴۵۷۶
زمان انتشار: ۱۴:۵۸     ۱۴ دی ۱۳۹۲

مصطفی هاشمی طبا گفت: برای ثبت‌نام در انتخابات کمیته ملی المپیک مصوبه هیات رییسه فدراسیون ژیمناستیک را دارم و خودم را برای کاندیدا شدن محق می‌دانم.

کاندیدای ریاست و هیات اجرایی کمیته ملی المپیک پس از ثبت نام در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اظهار کرد: امروز برای ثبت‌نام در پست‌های هیات اجرایی کمیته ملی المپیک به کمیته ملی المپیک مراجعه کردم و مدارک لازم برای ثبت‌نام توسط اساسنامه را به مسئولان مربوطه ارائه دادم.

وی در پاسخ به این پرسش که درویش زاده به عنوان نماینده فدراسیون ژیمناستیک برای سمت هیات اجرایی کمیته ملی المپیک ثبت نام کرده است، شما چطور دوباره از طرف این فدراسیون کاندیدا شده‌اید؟ تصریح کرد: من نمی‌دانم که ایشان برای چه به کمیته ملی المپیک رفته است، من مصوبه هیات رییسه فدراسیون را در اختیار دارم. مصوبه هم لغو نشده است، چون خودم عضو هیات رییسه هستم. کسی به من اطلاعی نداده است، قرار نیست اگر هیات رییسه مصوبه دارد بدون آن که آن را لغو کند کس دیگری برای انتخابات معرفی شود. من رسما از طرف فدراسیون معرفی شده ام و وظیفه داشتم که ثبت‌نام کنم.

رییس اسبق کمیته ملی المپیک خاطر نشان کرد: کمیته ملی المپیک قرار است اعلام کند که چه کسانی می‌توانند در انتخابات شرکت کنند. درویش زاده هم برای انتخابات ثبت‌نام کرده باید ببینیم که حق با چه کسی است. من مصوبه داشتم و ثبت‌نام کردم. مگر این که خلاف قانون عمل کنند و من را کنار بگذارند. هیچ چیز قابل پیش‌بینی نیست، طبق اساسنامه من از طرف فدراسیون ژیمناستیک معرفی شده ام و معرفی نامه ام لغو نشده است. من خودم را برای شرکت در انتخابات محق می‌دانم.

هاشمی طبا با بیان این که رفتار درویش زاده را غیر اخلاقی می‌دانم، خاطر نشان کرد: من این برخورد را غیر اخلاقی می‌دانم، چون من می توانستم از سوی فدراسیون‌های دیگر نامزد شوم. من منهای همه چیز این برخورد را کار تمیزی نمی‌دانم،‌ بلکه رفتاری غیر اخلاقی بود، حداقل می‌توانستند به من اطلا ع دهند در آن صورت خودم انصراف می دادم.

کاندیدای ریاست و هیات اجرایی کمیته ملی المپیک در واکنش به اظهارات علی آبادی مبنی بر این که نظر نهادهای حقوقی، ملاک عمل هیات اجرایی برای تدوین آیین‌نامه انتخابات نیست، متذکر شد: خلاف کارها نمی گویند که ما خلاف کرده‌ایم، بلکه حق به جانب هستند. آنهایی که مال مردم را می خورند و از دیوارشان بالا می‌روند کارشان را خلاف نمی‌دانند. بنابراین آدم چه می‌تواند به این افراد که خلاف می‌کنند و از خودشان دفاع می‌کنند، بگویند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها