کد خبر: ۱۹۴۲۵۴
زمان انتشار: ۱۴:۴۷     ۱۲ دی ۱۳۹۲
سرمربي تيم فوتبال چلسي 3 امتياز ديدار با ساوتهمپتون را براي تيمش مهم و تعيين‌کننده دانست.
آبي‌پوشان لندني شب گذشته (چهارشنبه) در چارچوب هفته بيستم مسابقات فوتبال ليگ برتر باشگاه‌هاي کشور در ديداري خارج از خانه با نتيجه 3 بر صفر ساوتهمپتون را از پيش‌رو برداشتند.

به نقل از تسنيم،در دقيقه 56 اين بازي اسکار، هافبک برزيلي چلسي در صحنه‌اي که با کلوين ديويس، دروازه‌بان ساوتهمپتون تک‌به‌تک شد خود را طوري به زمين انداخت که گويا سنگر‌بان حريف روي او مرتکب خطا شده است اما مارتين اتکينسون، داور مسابقه تشخيص داد که حرکت اين بازيکن برزيلي براي فريب داور بوده است و او را با کارت زرد جريمه کرد. اسکار در دقيقه 82 اين بازي موفق شد گل سوم تيمش را به ثمر برساند.

ژوزه مورينيو، سرمربي چلسي پس از برتري شاگردانش در خصوص حرکت هافبک برزيلي چلسي گفت: به نظرم اسکار در شرايطي بود که مي‌توانست گلزني کند ولي سعي کرد تا مطمئن‌تر عمل کند، به همين خاطر منتظر ماند تا دروازه‌بان حريف با او برخوردي داشته باشد. اگر برخوردي به وجود مي‌آمد جريمه‌اش پنالتي بود و دروازه‌بان هم بايد اخراج مي‌شد. در آن شرايط هم ما گل مي‌زديم و هم تيم حريف هم 10 نفره مي‌شد.

وي افزود: در چنين مواردي برخورد بين بازيکن و دروازه‌بان طبيعي است ولي در مورد اتفاقي که براي اسکار افتاد به نظرم برخوردي صورت نگرفت و اتکينسون تصميم درستي گرفت. کارت زردي هم که به اسکار داده شد کاملاً درست بود چون در انگليس در چنين شرايطي جريمه‌اي اينگونه در نظر گرفته مي‌شود.

سرمربي پرتغالي آبي‌پوشان لندني تصريح کرد: از اينکه اسکار جريمه شد، خوشحالم. او بازيکن پاکي است ولي در آن صحنه منتظر برخورد دروازه‌بان با خودش بود تا تمارض کند. البته داور خيلي خوب عمل کرد و به بازيکن برزيلي تيمم نيز گفتم که دريافت کارت زرد حقش بود. اسکار در اين بازي مستحق دريافت کارت زرد بود اما در کل اهل بازي جوانمردانه است.

آقاي خاص در پايان خاطرنشان کرد: ما در اين بازي بدون فرانک لمپارد و داويد لوئيز پا به ميدان گذاشتيم و با مديريتي که داشتيم موفق شديم 3 امتيازي مهم را مقابل تيمي که فلسفه خوبي پشتش بود و مربي خوبي هم هدايتش را بر عهده داشت، از آن خود کنيم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها