کد خبر: ۱۹۴۲۵
زمان انتشار: ۲۰:۱۸     ۱۵ شهريور ۱۳۹۰
عبدالله مهتدی سرکرده گروهک تروریستی کومله در جلسه ای محرمانه با بهرام رضایی به وی وعده داده تمامی هزینه های این انشعاب را وی متحمل خواهد شد و حتی وعده داده اسلحه و مهمات نیز در اختیار این افراد قرار دهد تا به این نحو انتقام خود را از عمر ایلخانی زاده گرفته باشد. . .

به گزارش 598 به نقل از بولتن نیوز، در این روزها اردوگاه گروهک تروریستی کومله جناح عمر ایلخانی زاده دست خوش آتش بحران شدید اختلافات و کینه های شخصی است. این اختلافات و درگیری های اخیر نتیجه سودجوئی و بلندپروازی شخصی سران این گروهک تروریستی است. افرادی که روزی یکه تاز این گروهک جنایتکار بوده اند اکنون در بغض رسیدن به جایگاهی برتر مجبور به ترک مسوولیت و در نهایت استعفا از کمیته مرکزی شده اند.


به گزارش خبرنگار ما ، بهرام رضائی ملقب به بهرام ره ش نوچه و جاسوس عبدالله مهتدی و همچنین عضو ارشد گروهک موسوم به کومله زحمتکشان باند عمر ایلخانی زاده و عنصر شناخته شده در جنایت مفاسد اخلاقی و عامل اصلی در کشته شدن جان ده ها پیشمرگ این گروهک ،در قبل از برگزاری پلنوم که در بیست و سوم مرادماه برگزار گردید از سمت خود استعفا داد و در جلسه پلنوم نیز شرکت نکرد و تمامی سمینارها جلسات و کنفرانس های برگزار شده توسط سرکرده کومله در اردوگاه را بایکوت و تحریم کرد.

این گزارش می افزاید طرح استعفا مورد استقبال کمیته مرکزی این گروهک ترویست پرور، واقع گردیده و پذیرش شده و عملکرد وی مورد نقد شدید عمر ایلخانی زاده سرکرده کومله، واقع شده است.به نحوی که در جلسه پلنوم حسابی به وی تاخته  و با روندی که در حال حاضر بر این گروه حاکم شده است ، بهرام رضایی اعلام کرده بزودی شاهد، انشعابی جدید به رهبری بهرام رضایی و با نقشه و هدایت مستقیم عبدالله مهتدی در باند مخالف، خواهیم بود.

بهرام رضائی در صف بندی به وجود آمده تنها نیست و از اعضای کمیته مرکزی افرادی مانند عثمان خلیلی و صباح ماموخ پیرو این تروریست ارشد گروهک کومله شده اند و علاوه بر آن نیز برخی از عناصر موثر مانند رفیق حسین پناهی و امجد حسین پناهی نیز در این طیف قرار گرفته اند. عبدالله مهتدی سرکرده گروهک تروریستی کومله در جلسه ای محرمانه با بهرام رضایی به وی وعده داده تمامی هزینه های این انشعاب را وی متحمل خواهد شد و حتی وعده داده اسلحه و مهمات نیز در اختیار این افراد قرار دهد تا به این نحو انتقام خود را از عمر ایلخانی زاده گرفته باشد.

اما نکته ای که بسیار مهم است این است که گذشت زمان آشکار کننده ماهیت اصلی عبدالله مهتدی در جناح دیگر کومله، است. ماهیتی که سالیان متمادی در پشت پرده خدمت خلق کردستان خود را پنهان نموده بود. طبق اسناد و مدارک موجود،در بحران جاری در اردوگاه رقیب ، نقش مستقیم وی در زمینه سازی برای ایجاد بحران و انشعاب از عمر ایلخانی زاده به وضوح نمایان است و نیات شوم مهتدی، روزی آشکار خواهد شد واسرار همیشه در پشت ابر مخفی نمی ماند.


ماهیتی که بسیار دردناک است و بهای آن کشته شدن و تلف نمودن جان مردم بی گناه کردستان در طی سی سال بوده است. جاه طلبی، شهرت خواهی، کسب قدرت بیشتر، کسب منفعتهای مادی ومالی، تشکیل زندگی های اشرافی و توام با عیاشی دراروپا ، تمتع افسار گسیخته جنسی و... جزئی از انگیزه های آشکار شده سرکردگان کنونی گروهک کومله و در راس آنها عبدالله مهتدی و عمر ایلخانی زاده است.

به هر حال موضوعی که بسیار مهم است این است که گروهک تروریستی کومله این روزها با انشعاب های گوناگون سیر صعودی خود در اضمحلال را در پیش گرفته است و سران این گروهک با درگیری های خود زمینه از بین رفتن خود را فراهم می کنند از سویی دیگر اعضای این گروهک نیز به شدت در حال جدا شدن و خروج از اردوگاه کومله هستند .
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها