کد خبر: ۱۹۴۲۴۵
زمان انتشار: ۱۴:۴۱     ۱۲ دی ۱۳۹۲
سرمربي تيم فوتبال نفت تهران معتقد است پرسپوليس در شرايط فعلي در اوج آمادگي جسمي و روحي رواني است.
يحيي گل‌محمدي در نشست خبري پيش از ديدار نفت تهران مقابل پرسپوليس گفت: بازي فردا مقابل پرسپوليس دشوار و حساس خواهد بود. هر 2 تيم براي گرفتن 3 امتياز به ميدان مي‌آيند و خود اين مسئله کار را دشوار مي‌کند. پرسپوليس در 4 هفته گذشته 4 پيروزي به دست آورده و از لحاظ جسمي و روحي و رواني در اوج آمادگي است.

به گزارش تسنيم،وي در ادامه افزود: ما در اين مدت تمرينات خوبي را پشت سرگذاشته و در 10 بازي اخير باختي نداشته‌ايم که اين مسئله اعتمادبه‌نفس بازيکنان نفت را افزايش داده است. اميدوارم بتوانيم اين روند را ادامه دهيم اما هميشه بازي کردن مقابل تيم‌هايي مثل پرسپوليس سخت است. در مجموع اميدوارم فردا يک ديدار جذاب و تماشاگرپسند را شاهد باشيم، بازي که تماشاگران از آن لذت ببرند.

سرمربي نفت تهران در پاسخ به سوال خبرنگار تسنيم مبني بر اينکه آيا 2 مهاجم اين تيم (رضا و هادي نوروزي) به بازي فردا مقابل پرسپوليس خواهند رسيد، عنوان کرد: رضا نوروزي قطعاً نمي‌تواند بازي کند و هادي نوروزي هم از ناحيه دست دچار مشکل شده است اما فکر نمي‌کنم مسئله خاصي داشته باشد. ضمن اينکه بهرام دباغ و حسين اماميان هم به دليل مصدوميت بازي نخواهند کرد.

گل‌محمدي همچنين در پاسخ به اين سوال که آيا مانند بازي رفت 2 تيم پس از گلزني احتمالي نفت خوشحالي نخواهد کرد، گفت: ترجيح مي‌دهم در اين رابطه صحبتي نکنم. در بازي رفت يکي از همکاران شما از من اين سوال را پرسيد که گفتم خوشحالي نمي‌کنم و همين مسئله باعث ناراحتي دايي شد. پس اگر در اين مورد صحبت نکنيم بهتر است.

پيش از آغاز صحبت‌هاي گل‌محمدي، اميرحسين بابازاده، مدير رسانه‌اي تيم فوتبال نفت تهران در مورد حضور 3 بازيکن اين تيم در ليست نهايي تيم زير 22 سال ايران و موضع رسمي باشگاه نفت گفت: ما از همان ابتدا بنا را تعامل گذاشتيم و سعي کرديم به هر شکلي شده با فدراسيون همکاري داشته باشيم اما دوستان به هر دليلي تصور کردند، چون نفت طرفدار ندارد مي‌توانند هر تصميمي بگيرند و هر بازيکني که دل‌شان خواست را از اين تيم به تيم زير 22 سال دعوت کنند.

وي ادامه داد: موضع رسمي باشگاه نفت در خصوص آخرين ليست تيم زير 22 سال اين است که قطعاً 3 بازيکن دعوت شده در اختيار اين تيم قرار نمي‌گيرند و اگر نياز باشد يک بازيکن ديگر به جز اين 3 نفر به اردو خواهد رفت. آقاي قنبرزاده هم روز گذشته در رسانه‌ها در اين مورد مصاحبه‌هايي را انجام داده است. ظاهراً به دليل تعاملي که داشتيم به اين شکل جواب گرفتيم که اصلاً حرکت خوبي نبود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها