کد خبر: ۱۹۴۲۰
زمان انتشار: ۲۰:۰۶     ۱۵ شهريور ۱۳۹۰
حزب الله لبنان با صدور بیانیه های جداگانه ای ضمن محکوم کردن گزارش سازمان ملل متحد درباره کاروان آزادی سخنان معاون وزیر امور خارجه آمریکا درباره سوریه را نشان دهنده ماهیت واقعی مواضع آمریکا دانست.

به گزارش 598 به نقل از مهر از پایگاه الانتقاد و شبکه المنار، حزب الله با صدور بیانیه ای اعلام کرد: سخنان “جفری فلتمن” معاون وزیر امور خارجه آمریکا درباره سوریه حقیقت موضع آمریکا را روشن کرد.

در این بیانیه آمده است : مواضع آمریکا ارتباطی به آزادی، اصلاحات و منافع مردم سوریه ندارد، بلکه به سوریه و مواضع آن در قبال فلسطین و حرکتهای مقاومت و آزادیبخش در منطقه بر می گردد.

در بیانیه حزب الله تاکید شده است: حزب الله سخنان بی شرمانه مسئول آمریکایی را فرصتی مناسب برای مردم و رهبران سوریه می داند تا موضع ملی اتخاذ کنند.

حزب الله لبنان در بیانیه ای دیگر گزارش سازمان ملل متحد درباره کاروان آزادی را به شدت مورد انتقاد قرار داد.

در این بیانیه آمده است : گزارش فوق تعجب آور نبود، زیرا قبلا هیچگاه این سازمان جنایات صهیونیستها را محکوم نکرده است و این برای چندین بار است که این سازمانها از رژیم صهیونیستی جانبداری می کنند و حقوق مردم منطقه را نادیده می گیرند.

حزب الله در این بیانیه آورده است : ملتهای منطقه خود باید مشکلاتشان را حل کنند و به سازمانهای بین المللی که در خدمت اسرائیل هستند اعتماد نکنند، زیرا آنها فقط منافع اسرائیل را در نظر می گیرند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها