کد خبر: ۱۹۴۰۵۷
زمان انتشار: ۱۲:۵۷     ۱۱ دی ۱۳۹۲
سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان می‌گوید: حداقل در دیدار آینده‌ی خود مقابل نفت آبادان مطمئن هستیم که نتیجه در داخل زمین رقم می‌خورد؛ چرا که قاسمپور برخلاف مربیان دیگری که برای گرفتن سه امتیاز دست به هر کاری در بیرون زمین می‌زنند فرد سالمی است.

قاسم شهبا در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) درباره‌ی از دست دادن صدرنشینی گروه الف لیگ دسته یک فوتبال ایران در پی باخت به پدیده مشهد اظهار کرد: تیم پدیده در دو بازی قبل از این دیدار در شرایطی که میزبان بود مقابل نفت آبادان و شهرداری بندرعباس صاحب 6 امتیاز شده بود و به همین جهت در حالی که باز هم میزبان تیم ما بود روحیه‌ی مضاعفی داشت که این کار را برای ما بسیار سخت کرد. البته آنها تنها یکی دو موقعیت داشتند که توانستند یکی از آنها را به گل تبدیل کنند. بازیکنان ما نیز خوب کار کردند و موقعیت‌هایی هم داشتیم که متاسفانه تبدیل به گل نشد و در نهایت بازنده میدان شدیم.

سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان از برخی برنامه‌ریزی‌های فدراسیون فوتبال در لیگ یک انتقاد کرد و گفت: تیم پدیده چهار بازی متوالی در خانه میزبان است و یا نفت آبادان 3 بازی پشت سر هم میزبان است که این باعث شده آنها حداکثر استفاده را از این وضعیت ببرند و به صدر جدول نزدیک شوند. البته فدراسیون می گوید دو بازی ابتدایی پدیده که میزبان بود مربوط به بازی‌های عقب افتاده این تیم است و چاره‌ای جز این نداشته‌اند اما می‌توانستند بازی‌های عقب‌افتاده آنها را بسیار زودتر و در هفته‌ی هشتم یا نهم برگزار می‌کردند نه در نیم‌فصل دوم؛ چرا که همین امر موجب شد آنها با استفاده‌ی خوب از این میزبانی‌ها صدرنشین شوند. حتی این اعتراض را به آقای بهروان دادیم اما او گفت چاره ای جز این نداشته است.

وی با بیان این‌که شرایط حال حاضر تیم گل‌گهر مطلوب است، خاطرنشان کرد: ما چیزی را از دست نداده‌ایم و مطمئنا به صدر جدول بازمی‌گردیم. در حال حاضر نیز شرایط روحی و مالی بازیکنان تیم خوب است و مسوولین استان‌ها و هیات مدیره حمایت خوبی از گل‌گهر دارند. مدیریت تیم بر اساس بودجه‌ای که برای آنها هزینه کرده‌اند مشکلی تا به حال در پرداخت پول به بازیکنان نداشته‌ایم.

شهبا درباره‌ی بازی بعدی مقابل نفت آبادان نیز گفت: این هفته بازی سختی در آبادان داریم. بازیکنان نفت بسیار مردانه بازی می‌کنند و مطمئن هستیم که نتیجه‌ی این دیدار در زمین فوتبال رقم می‌خورد؛ چرا که قاسمپور یک فرد سالمی است و برخلاف بسیاری از مربیان دیگر که هر کاری در بیرون زمین می‌کنند تا به پیروزی برسند عمل نمی‌کند و به دنبال مسائل حاشیه‌ای نیست.

سرمربی گل‌گهر سیرجان درباره‌ی ارزیابی خود از رقابت‌های لیگ دسته یک فوتبال در فصل جدید اظهار کرد: 7 سال است که در لیگ یک فعالیت می‌کنم اما 2 و 3 سالی است که برنامه‌ریزی این رقابت‌ها بسیار معتبر شده است. متاسفانه سال گذشته اتفاقات بدی افتاد که باعث شده است همه با دید شک و شبهه به لیگ یک نگاه کنند. اما نظارت‌ها در فصل جدید بیشتر شده و تا کنون من چیزی از خلاف یا تبانی در فصل جدید ندیده و یا نشنیده‌ام.

وی درباره‌ی داوری‌های لیگ یک نیز گفت: کمیته داوران امسال بیشتر از داوران جدید استفاده می‌کند که مسلما اشتباهاتی نیز دارند که در بسیاری اوقات نیز این اشتباهات تاثیرگذارند حتی در 2 یا 3 مسابقه نیز تیم ما از اشتباهات داوری ضربه خورده و خیلی اذیت می‌شویم که امیدوارم با نظارت و دقت عمل بیشتر در انتخاب داوران شاهد اشتباهات کمتری باشیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها