کد خبر: ۱۹۳۹۸۱
زمان انتشار: ۱۲:۰۴     ۱۱ دی ۱۳۹۲
هافبک مصدوم مس کرمان پس از آنکه در بازي با نفت تهران در بازي رفت مصدوم شد، حالا در آستانه آماده بازگشت به ميادين فوتبال است.

آرش روشني‌پور که از بازيکنان ثابت ترکيب مس کرمان بود در همين رابطه مي‌گويد:« متاسفانه بدشانسي گريبانگير من شد و در حالي که روند رو به رشدي در مس در پيش گرفته بودم با اين مصدوميت نتوانستم در اين فصل به هدف‌هايم برسم.»

وي در ادامه مي‌گويد:« خدا را شکر فعلا مصدوميت برطرف شد و در حال فيزيوتراپي هستم و به زودي تمريناتم را شروع مي‌کنم. بايد بگويم امسال يکي از عجيب‌ترين سال‌هاي ليگ فوتبال بود چرا که فکر کنم رکورد مصدوميت در فوتبال ايران شکسته شد و اگر يک آمار بگيريد مي‌بينيد که تيم‌هاي زيادي هر کدام چند بازيکن خود را به علت مصدوميت از دست داده‌اند.»

هافبک مس کرمان در پايان مي‌گويد:« از اينکه مس را در اين شرايط مي‌بينم ناراحتم اما بايد بگويم که مسي يک از تيم‌هاي بزرگ و باشخصيت فوتبال ايران است و قطعا با وجود مربي بزرگ و باتجربه‌اي چون پرويز مظلومي خودش را از اين شرايط خارج مي‌کند. تيم مس هر چه ضربه مي‌خورد از مديرعامل سابق اين تيم آقاي شهبازي است که واقعا ضربه بزرگي به مس و فوتبال کرمان زد. او با اشتباهاتش مس را به اين روز انداخت و حالا مديريت جديد آقاي ايرانمنش و همچنين کادرفني و بازيکنان همگي بايد تلاش کنند تا مس به جايگاه واقعي‌اش برگردد.»



 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها