کد خبر: ۱۹۳۸۶۱
زمان انتشار: ۰۱:۲۸     ۱۱ دی ۱۳۹۲
سیدصالحی:
مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در این فصل برای اولین بار محروم و سه اخطاره شده ام و از این بابت از هواداران عذرخواهی می کنم.

سیدمهدی سیدصالحی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی دانا در مورد وضعیت پرسپولیس و همچنین دلیل گل نزنی خودش گفت: تیم شرایط بسیار خوبی دارد و اگر همین روند را ادامه بدهیم قطعا قهرمان خواهیم شد. دایی تیم خوبی را در این فصل جمع کرده است. گل زدن من هم مهم نیست مهم موفقیت تیم پرسپولیس است هرچند تلاش خواهم کرد که گلزنی هم بکنم و یک روز هم در کوچه ما عروسی می شود. تلاش می کنم مقابل هواداران پرسپولیس رو سفید شوم.

مهاجم پرسپولیس در مورد محرومیت خود در بازی با نفت گفت: برای اولین مرتبه در این فصل محروم و سه اخطاره شدم و از این بابت از هواداران عذرخواهی می کنم اما فوتبال همین است دیگر بالاخره بازیکنان در جریان مسابقات کارت زرد می گیرند. 

مهاجم پرسپولیس در مورد محرومیت ناگهانی پیام صادقیان گفت: این تصمیمی است که کمیته انضباطی گرفته است اما برخی از کارشناسان معتقدند که این رای محرومیت صادقیان به دلیل تصاویری بود که برنامه 90 از حرکت های صادقیان نشان داد و بیشتر تحت تاثیر آن برنامه این رای محرومیت صادر شده است. هرچند که رئیس کمیته انضباطی این مسئله را تکذیب کرده است اما چون این رای بعد از آن برنامه منتشر شده همه چنین گمانه زنی هایی می کنند. با این حال امیدوارم کمیته انضباطی صادقیان را مورد بخشش قرار بدهد تا همانطوری که رویانیان گفت کمیته انضباطی باشگاه پرسپولیس در مورد ابن بازیکن تصمیم گیری کند.

سیدصالحی در مورد حضور در تیم ملی گفت: من زمانی که به تیم ملی دعوت شدم به دلیل مشکلات خانوادگی نتوانستم به تیم ملی بروم و امیدوارم کی روش یکبار دیگر من را به تیم ملی دعوت کند.

وی در مورد دربی پایتخت و رویارویی با استقلال گفت: اکنون زود است در مورد بازی با استقلال حرف بزنیم دو بازی فینال گونه و حساس قبل از بازی با استقلال داریم و بازیکنان پرسپولیس تمام فکر و ذکرشان بازی با نفت و سپس دیدار با فولاد خوزستان است و می خواهند در این دو مسابقه پیروز شوند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها