کد خبر: ۱۹۳۸۴۰
زمان انتشار: ۲۰:۳۵     ۱۰ دی ۱۳۹۲
حجت الاسلام رسایی:
نماینده مجلس شورای اسلامی در تهران گفت: اگر نظام اسلامی می‌پذیرفت که در انتخابات سال88، تقلب شده است و دوباره انتخابات برگزار می‌شد، در انتخابات اخیر هم اعتراض صورت می‌گرفت، آقای روحانی هم در حال حاضر رئیس جمهور نبود.

به گزارش 598 به نقل از خبرنگار خبرگزاری رسا در قزوین، حجت الاسلام حمید رسایی، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، شب گذشته در مسجد امام خمینی(ره) قزوین، به مناسبت گرامیداشت نهم دی، گفت: نشانه سلامت یک انقلاب، ریزش و رویش ها است؛ اگر حرکت اجتماعی، رویش و ریزش نداشته باشد، مریض است.

این نماینده مجلس با بیان این‌که، بدن انسان هم، اگر جاذبه و دافعه نداشته باشد بیمار است، ابراز داشت: اسلام، انقلابی با رهبری پیامبر(ص) بود، که افرادی مانند؛ زبیر و طلحه در آن ریزش و میثم و مالک، رشد کردند؛ انقلابی که فقط جذب و یا فقط دفع کند، بیمار و ناقص است.

حجت الاسلام رسایی در ادامه اظهار داشت: بصیرت خود را زیاد کنید، فتنه ها فقط افراد خاص را دامن گیر نمی‌کند، بلکه مردم هم ریزش خواهند کرد.

وی با اشاره به شبهه رحلت پیامبر(ص) در بین مسلمانان، ابراز داشت: اهل سنت، ارتحال پیامبر( ص) را عزاداری نمی‌کنند، زیرا اولین سوالی که در ذهن ها ایجاد می‌شود، مسأله امامت خواهد بود؛ازاین روبزرگداشت ایامی چون روز 9دی، این حماسه را زنده نگه می‌دارد و به آیندگان منتقل می‌کند.

این کارشناس سیاسی با اشاره به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب که فرمودند بزرگترین جرم سران فتنه این بود که، یک عده را جسور کرد، اظهار داشت: طرف‌دار رنگ سبز چهار دسته بودند؛ سبز مقدس که همه آحاد ملت را شامل می‌شود، سبز محترم، افرادی که به آقای موسوی رأی دادند، سبز معترض، افرادی که به غلط بودن انتخابات اعتراض کردند و گروه آخر، سبز منحرف که همان فتنه گران بودند.

حجت الاسلام رسایی با اشاره به فتنه ای که در سال 88 روی داد، افزود: انتخابات برگزار می‌شود، تا دعواهای خیابانی رخ ندهد؛ این فتنه، دعوای بین دو کاندیدا نبود، جنگ بین حق و باطل بود که مشابه جنگ جمل بود و رهبر معظم انقلاب، از رأی مردم دفاع کرد.

نماینده مجلس شورای اسلامی خطاب به رئیس جمهور و دولت مردان که مدیون خون شهدای فتنه هستند، اظهار داشت: اگر نظام اسلامی می‌پذیرفت که در انتخابات سال88، تقلب شده استو دوباره انتخابات برگزار می‌شد، در انتخابات اخیر هم اعتراض صورت می‌گرفت، آقای روحانی هم در حال حاضر رئیس جمهور نبود.

وی در ادامه افزود: باید این سخن شهید رجایی را همیشه مدنظر داشته باشیم که حزب الله، باید به وقتش سکوت کند و یا فریاد سر دهد؛ باید پشتیبان ولایت فقیه باشید تا در امان بمانید.

کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به حدیث ثقلین، بیان داشت: قرآن کلام خداست و صامت است، اهل بیت هستند که قرآن ناطق اند، باید از طریق آنها مفاهیم قرآن را آموخت؛ پس این دو از هم جدا نیستند.

حجت الاسلام رسایی در پایان گفت: امام خمینی(ره) هم صامت است، و این ولایت فقیه است که زنده است و خط قرمز ها را تعیین می‌کند و این دو از هم جدا نیستند؛ پس نباید مخالف رهبر معظم انقلاب کاری کرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها