کد خبر: ۱۹۳۷۸
زمان انتشار: ۱۴:۳۳     ۱۵ شهريور ۱۳۹۰
یکی از فرماندهان ارشد ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که با توجه به وضعیت موجود در منطقه، جهت تغییر بهار عربی به زمستان اسلامی شاهد جنگی تمام عیار خواهیم بود....

به گزارش 598 به نقل از آتی نیوز از خبرگزاری فلسطینی معا، فرمانده منطقه جنوبی ارتش رژیم صهیونیستی تاکید کرد که دو مساله تیرگی روابط با ترکیه و مساله بهار عربی که باید به زمستان اسلامی تغییر پیدا کند، احتمالا منجر به ایجاد جنگی همه جانبه شود که در آن از سلاح کشتار جمعی استفاده شود.

ژنرال آیل آیزنبرگ روز گذشته در سخنرانی خود در مرکز تحقیقات امنیت ملی در تل آویو گفت: چنین مسایلی زمینه را برای جنگی که اکنون بهار عربی نام دارد، فراهم می سازد.

وی در ادامه افزود: اما این بهار عربی باید به "زمستان اسلامی" تغییر یابد و به همین دلیل در آینده احتمالا شاهد جنگی تمام عیار با استفاده از سلاحهای کشتار دسته جمعی شکل بگیرد.

ژنرال ارتش اسرائیل بر این باور است که ارتش مصر فعلا به امور امنیت داخلی مشغول است و همین عامل باعث می شود که منطقه سینا از اختیار مصر خارج شود و احتمالا این منطقه در اختیار اسلام گرایان قرار گیرد.

آیزنبرگ در ادامه افزود: دوره حکومت بشار اسد نیز با توجه به ادامه نا آرمی ها در سوریه به پایان می رسد و حتی اگر حکومت وی باقی بماند، دیگر بشار اسد همان رئیس جمهور سابق نیست.

وی همچنین خاطر نشان کرد که در لبنان نیز حزب الله توان نظامی و سیاسی خود را در داخل نهادهای حکومتی تقویت می کند، بدون اینکه از موضع خود در قبال اسرائیل کوتاه بیاید.

به گفته این ژنرال اسرائیلی، از سوی دیگر، کشتار ترکها در کشتی حامل کمکهای بشردوستانه " مرمره" توسط صهیونیست ها و خودداری مقامات صهیونیستی از عذر خواهی کردن از ترکیه موجب ایجاد تنش میان دو دولت شد و همه این مسایل دست به دست هم می دهند تا در آینده احتمالا شاهد جنگ تمام عیار باشیم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها