کد خبر: ۱۹۳۵۰
زمان انتشار: ۱۱:۵۳     ۱۵ شهريور ۱۳۹۰
در اقدامي هماهنگ و برنامه ريزي شده از سوي رسانه هاي معاند و ضد انقلاب تلاش مي شود موضوع كم آبي درياچه اروميه كه به دليل كمبود بارندگي و عوامل زيست محيطي بوجود آمده به موضوعي امنيتي براي جمهوري اسلامي ايران تبديل شود.
 
به گزارش خبرنگار «خبرنامه دانشجویان ایران»، مسئله خشك شدن درياچه اروميه اين نگراني را در بين علاقمندان به محيط زيست و مردم منطقه ايجاد كرد كه درياچه اروميه خشك نشود.
 
با این وجود روز شنبه عده معدودي با هدايت رسانه هاي فتنه و بیگانه وارد صحنه شدند تا از مسئله درياچه اروميه سوء استفاده و اين موضوع را به يك چالش امنيتي تبديل کنند.
 
هفته گذشته و نیز روز شنبه 13 شهریور عده ای با انتشار پیامک و اعلامیه هایی از مردم ارومیه دعوت کرده بودند در اعتراض به اقدام اخیر نمایندگان مجلس و نیز حمایت از احیای دریاچه ارومیه اقدام به راهپیمایی کنند. در این پیامکها و اعلامیه ها شایعه شده بود این تجمع و راهپیمایی با اخذ مجوز از استانداری آذربایجان غربی و فرمانداری ارومیه صورت می گیرد.
 
پس از جنجال رسانه ای روز شنبه که پوشش خبری آن را حتی رسانه های ضد انقلاب نیز به علت عدم توفیق در این پروژه دنبال نکردند، جریان فتنه همانند دیگر پروژه های خود راهکار جدیدی ارائه داد که همانند دیگر اقدامات این جریان یک اقدام تقویمی است.
 
رسانه هایی چون جرس، مردمک، بالاترین، بی بی سی فارسی و شبکه های اجتماعی با تحریک افکار عمومی براي حضور در استاديوم آزادي تهران در روز جمعه 18 شهريور محل برگزاري مسابقه فوتبال بين تيمهاي استقلال ايران و تراكتور ايران دعوت کنند.
 
 
 
جالب تر اینکه از میان رسانه های داخلی علاقه روزنامه شرق به این مسئله از دیگر رقبای رسانه ای اصلاح طلب نیز بیشتر است تا جائی که امروز این روزنامه درخواست مجوز راهپیمایی کرد.
 
این روزنامه سه روز مداوم در صفحه اول خود به مسئله دریاچه ارومیه پرداخت و تلاش کرد از مسئله پیش آمده دریاچه ارومیه به نفع فتنه بهره ببرد.
 
این روزنامه روز یکشنبه یعنی یک روز پس از ماجرای اعرتاضات محدود که با هدایت رسانه های بیگانه پی گیری می شد در گفت‌گو با معصومه ابتکار نوشت: اينها نيروهاي سياسي نيستند، فعالان مدني‌ و دلسوز محيط‌زيست هستند ...من از نوع برخورد با فعالان زيست‌محيطي كه دلسوز درياچه اروميه هستند تعجب مي‌كنم، اين اصلا درست نيست كه با فعالان مدني و محيط‌زيست برخورد امنيتي داشته باشيم.
 
 
 
با نزدیک شدن به روز بازی استقلال تراکتور امروز 15 شهریور نیز روزنامه شرق در تیتری درشت نوشت: درخواست بدهيد مجوز راهپيمايي بگيريد.(!)
 
 
 
به نظر می رسد جریان فتنه تا جائی بیخ پیدا کرده است که اکنون ناچار است از آب شور دریاچه ارومیه ارتزاق کند.
 
فرصت سوزی های این جریان که از حماسه 9 دی شروع شد باعث شد که این جریان به بهره کشی از بازی های فوتبال و جمعیت حاضر در ورزشگاه ها برای زنده نگه داشتن جریان مرده خود استفاده کند و اکنون نیز به دنبال آن ست این جنازه مرده را حتی با آب شور دریاچه ارومیه سیراب کند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها