کد خبر: ۱۹۳۴۶۸
زمان انتشار: ۱۰:۱۲     ۰۹ دی ۱۳۹۲
داور جنجالي 24 ساعت پيش از اعلام حكمش گفت: «اميدوارم حكم را طوري بدهند كه بتوانم برگردم.»

به گزارش 598 به نقل از روزنامه نود، محسن قهرماني پس از مدت‌ها سکوت ديروز لب به سخن گشود و در خصوص اتفاقات يکي، دو ماه اخير با خبرنگار ما درد و دل کرد. قهرماني گفت اين دوران سخت‌ترين دوران زندگي حرفه‌اي‌اش بوده که اصلا دوست نداشته حتي در ذهنش به عقب برگردد و اتفاقات آن روزها را دوباره مرور کند. اگر دوست داريد با نقطه نظرات قهرماني در آستانه اعلام رأي کميته انضباطي بيشتر آشنا شويد خواندن اين مصاحبه الزاميست!

 

* آقاي قهرماني در اين مدت به شما چطور گذشت؟

- باور کنيد سخت‌ترين دوران زندگي حرفه‌اي‌ام بود چون در شرايطي که در مظان اتهام قرار داشتم نبايد لام تا کام حرف مي‌زدم تا به حواشي ايجاد شده ناخواسته دامن نزنم. اما خب هنوز زنده و اميدوارم.

 

* فکر کنم صحبت با رسانه‌ها يک طرف بود و گفتگو با هواداران پرسپوليس و علاقه‌مندان فوتبال در کوچه و خيابان‌ هم يک طرفدار؟

- باور نمي‌کنيد در طول اين مدت تنها يکي، دو برخورد نامناسب از هواداران پرسپوليس ديدم در صورتي که بسياري از پرسپوليسي‌ها در مواجهه با من از حرف‌هاي بدون سند و مدرک سرخپوشان ابراز نارضايتي مي‌کردند و اين موضوع را يادآور مي‌شدند که در حق من ظلم شده است.

 

* واقعا بر اين باوري که در حق شما ظلم شده است؟

- بله. از ته دل مي‌گويم در حق من ظلم شد. در اين ماجرا واقعا مظلوم واقع شدم. بسياري از داوران اروپايي در يک ديدار چند صحنه پي در پي را اشتباه سوت مي‌زنند ولي هيچ کس به خودش اجازه نمي‌دهد با اين همه اشتباه تأثيرگذار داور بازي را به تباني يا رشوه گرفتن محکوم کند اما در عوض ما در کشورمان اتفاقاتي رخ مي‌دهد که در دنيا سابقه ندارد اصلا ولش کن دوست ندارم اتفاقات آن بازي کذايي را دوباره مرور کنم. باور کن حاضرم همه‌چيز زندگي‌ام را بدهم و دوباره شاهد چنين اتهاماتي نباشم، اتهاماتي که بنده را در موضع انفعالي قرار داد و حق پاسخگويي هم نداشتم.

 

* اما ظاهرا اين بار رأي به نفع شما صادر شده؟

- به خدا از ماهيت رأي اطلاع ندارم و نمي‌دانم رأي به نفع چه کسي صادر شده؟!

 

* شما فرض کنيد رأي به نفع شما صادر شده؟

- چرا چنين فرضي بکنم.

 

* مي‌خواهيم بدانيم اين فيزيوتراپي ها کي تمام مي‌شود و دوباره آماده قضاوت در رقابت‌هاي ليگ‌برتر مي‌شوي؟

- هنوز هيچ‌چيزي معلوم نيست ولي اميدوارم رأي صادره به گونه‌اي باشد که انگيزه‌ام را براي بازگشت به ميدان و اثبات خيلي‌ چيزها چند برابر کند.

 

* در اين جريانات از کسي دلگير نيستي؟

- نه چرا دلگير باشم. من اعتقاد دارم مجازات عمل در سراي باقي است اما مکافات عمل در همين دنياست. پس هر کسي در حق ديگران اجحاف کند به مکافات عملش گرفتار خواهد شد.

 

* ببخشيد در لابه‌لاي فيزيوتراپي وقت شما را گرفتيم اگر حرف خاصي براي گفتن داريد بفرماييد؟

- نه فقط دوست دارم از کساني تشکر کنم که در اين مدت با برخورد منطقي و به دور از احساس به من روحيه دادند و اميدوار شدم که در اين فوتبال هنوز عدالت نمرده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها