کد خبر: ۱۹۳۰۷۶
زمان انتشار: ۰۹:۳۳     ۰۸ دی ۱۳۹۲
در گفتگوی ۵۹۸ با یک منبع مطلع در رسانه ملی مطرح شد:
یک منبع مطلع با اعلام این خبر افزود: بررسی های نهایی برای پخش این فیلم صورت گرفته است و فیلم قلاده های طلا پنجشنبه این هفته از شبکه یک سیما پخش خواهد شد. این در حالی است که سال گذشته نیز پخش این فیلم سینمایی که روایتی حقیقی از وقایع پس از انتخابات سال 88 می باشد با ممانعت برخی از جریانات در رسانه ملی روبرو گردید و از رسانه ملی پخش نشد.
به گزارش سرویس فرهنگی پایگاه 598، به دنبال انتشار اخباری پیرامون عدم پخش فیلم سینمایی "قلاده های طلا" در ایام سالروز حماسه نهم دی پیگیری های خبرنگار ما از مسئولین رسانه ملی حکایت از قطعی شدن پخش واقعی ترین فیلم سیاسی سینمای ایران را دارد.

یک منبع مطلع با اعلام این خبر افزود: بررسی های نهایی برای پخش این فیلم صورت گرفته است و فیلم قلاده های طلا پنجشنبه این هفته از شبکه یک سیما پخش خواهد شد.



این در حالی است که سال گذشته نیز پخش این فیلم سینمایی که روایتی حقیقی از وقایع پس از انتخابات سال 88 می باشد با ممانعت برخی از جریانات در رسانه ملی روبرو گردید و از رسانه ملی پخش نشد.

همچنین پیگیری های خبرنگار ما حکایت از مخالفت و سنگ اندازی های جریان مذکور برای جلوگیری از پخش "قلاده های طلا" از رسانه ملی را دارد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۷
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها