کد خبر: ۱۹۲۹۵۳
زمان انتشار: ۱۹:۲۴     ۰۷ دی ۱۳۹۲
سرمربي چلسي اعلام کرد ليورپول توانايي قهرماني در ليگ برتر انگليس را دارد.
ديدار تيم‌هاي چلسي و ليورپول از هفته نوزدهم ليگ برتر انگليس از ساعت 19 و 30 دقيقه يکشنبه در ورزشگاه استمفورد بريج شهر لندن آغاز خواهد شد.

اين پيکار حساس در حالي برگزار خواهد شد که اختلاف امتيازي اين دو تيم در جدول رده بندي روي عدد يک ايستاده است. چلسي 37 امتيازي است و رتبه سوم را در اختيار دارد و ليورپول هم با 36 امتياز چهارم است.

ژوزه مورينيو در مورد اين ديدار گفت: در حال حاضر همه تيم‌هاي بزرگ در رده‌هاي بالايي جدول قرار گرفته‌اند. آرسنال، چلسي، ليورپول و منچسترسيتي. در اين فصل فشار کاري ما براي رسيدن به عنوان قهرماني در ليگ نيست بلکه تلاش براي رسيدن به يکي از رده‌هاي اول تا چهارم براي حضور در ديدارهاي اروپايي است. مي‌دانم که کار بسيار سختي پيش رو داريم. اگر بخواهم شانس نخست قهرماني را نام ببرم، بايد بگويم منچسترسيتي بيشترين شانس را دارد. پس از آن ليورپول و منچستريونايتد. ما پس از اين تيم‌ها شانس قهرماني داريم. به همين خاطر مي‌خواهيم روي کار خودمان تمرکز کرده و به تنها چيزي که فکر مي‌کنيم هم قرار گرفتن در بين چهار تيم است.

مورينيو افزود: تنها تيمي که شرايطي شبيه ما دارد آرسنال است. آنها در ليگ قهرمانان اروپا بازي مي‌کنند و قصد دارند نسبت به سال‌هاي گذشته عملکرد بهتري از خود به جا بگذارند. توپچي‌ها هم سال‌ها است که به افتخاري دست نيافته‌اند اما ليورپول در ليگ قهرمانان حضور ندارد و هفته‌اي يک بار به ميدان مي‌رود. آنها فرصت کافي براي آماده سازي خود براي ديدارهاي آينده دارند. اين امتياز ويژه‌اي براي آنها به حساب مي‌آيد. مي‌دانم که برندن راجرز (سرمربي ليورپول) اعلام کرده آنها نمي‌توانند قهرمان ليگ شوند اما من فکر مي‌کنم قرمزها توانايي آن را دارند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها