کد خبر: ۱۹۲۹۳۸
زمان انتشار: ۱۹:۱۶     ۰۷ دی ۱۳۹۲
استقلال خوزستان در يک بازي خوب توانست در مقابل نفت تهران به نتيجه مساوي برسد،اگرچه نفتي ها دراين چند بازي اخير خود نتايج خيلي خوبي گرفته اند اما نتوانستند از پس استقلال خوزستان در تهران بر بيايند.
يکي از بازيکناني که نقش خيلي مثبتي در اين تيم داشته و در چند بازي اخير اين تيم به خصوص در بازي با نفت خوش درخشيده رامين خسروي مدافع اين تيم بوده است.

خسروي که کاپيتان الوند همدان بوده و از اين تيم به استقلال خوزستان آمده در اين رابطه مي گويد:بازي خيلي خوبي بود و ما توانستيم نفت تهران را در خانه متوقف کنيم.آنها بازي را خيلي خوب شروع کردند اما ما مي دانستيم که چطور بايد در مقابل آنها بازي کنيم و با توصيه هاي آقاي ويسي و بازي خيلي خوب کاپيتان با تجربه مان آقا سهراب توانستيم به 1امتياز ارزشمند برسيم.

خسروي در ادامه مي‌گويد: من واقعاً خوشحالم که در استقلال خوزستان هستم،اين تيم واقعاً به معناي واقعي يک باشگاه حرفه اي است و امکانات لازم را براي بازيکن فراهم مي کنند و ما اينجا فقط به فوتبال فکر مي کنيم و نه چيز ديگر...

من از صميم قلبم از آقاي ويسي تشکر مي کنم که به من اعتماد کرد و خودم را مديون ايشان مي دانم اميدوارم با تلاش بتوانم در هر بازي جواب اعتماد ايشان را بدهم.آقاي ويسي مکتب مربيگري اش مثل گوارديولا است و هميشه به بازيکنان جوان اعتماد مي کند،اگر يادتان باشد گوارديولا در بارسلونا يک انقلاب کرد و بازيکنان جواني را حتي از تيم دوم اين باشگاه به سطح اول فوتبال دنيا رساند.

خسروي در پايان مي گويد:اميدوارم بتوانم با تلاش و انجام بازي هاي خوب در استقلال خوزستان به همراه همبازي هاي خوبم اين تيم را به جايگاه خوبي در جدول برسانيم،اميدوارم بتوانم نقش مثبتي در تيم داشته باشم،همچنين من دوست دارم از آقاي فرکي تشکر کنم که هميشه به من کمک کرده و با حرفهايش به من انرژي داده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها